“Lekker eten, vlotte service, gezellig kader”
Beoordeling van Amadeus

Amadeus
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Lozer
Keukens: Barbecue, Belgisch, Europees
Dineropties: Diner
Dineropties: Diner
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar een Amadeusrestaurant gaan is altijd gezellig. Het interieur en de muziek zijn helemaal ons ding. In Gent waren we al een paar keer geweest. De sauzen en aardappel zijn altijd top, laatste keer dat we gingen hing er maar weinig vlees aan de ribbetjes. Misschien daarom dat het even geduurd heeft voor we nog eens naar Amadeus gingen. Maar onlangs gingen we dus naar Lozer en de ribbetjes waren geweldig. Lekker gekruid, veel vlees en rijkelijk bediend met extra saus/aardappelen/ribbetjes. Je moet er nooit lang wachten op je eten. Mijn favoriet blijft de lookboter.. die is zo geweldig. En de aardappelen waren heel groot. Heaven! Je kan er trouwens ook gaan afhalen. Doen!

Datum van bezoek: januari 2019

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor vaderdag een bezoekje gebracht aan Amadeus Kruishoutem. We hebben lekker gegeten. Zowel de ribbetjes als de lamskoteletjes hebben goed gesmaakt. De befaamde aardappel was enorm lekker. De bediening mocht iets hartelijker zijn, misschien is dit te wijten aan te weinig personeel. Jammer dat we niet buiten konden eten met dit prachtig weer. Wat echter storend was, was de vervelende geur die in het restaurant hing. Vermoedelijk van de toiletten. Mocht dit asap opgelost geraken, is dit resto een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na reeds vele malen de diverse vestigingen in Gent en Antwerpen bezocht te hebben, kwamen we hier tijdens paasvakantie op weekavond met gezin langs. Uurtje op voorhand gebeld en plaats was geen probleem.

Voor wie Amadeus en zijn specialiteiten kent, hoef ik over het aanbod en kwaliteit niet uit te wijden. Ondanks de landelijke locatie, was binnenin de herkenbaarheid groot tov de gekende etablissementen.

Bediening was vriendelijk, de gaartijd perfect, de aardappelen van zeer groot kaliber. Meermaals kwam men langs met verse ribben en aardappels. Een extra potje saus en boter werd op vraag onmiddellijk geleverd.

Ondanks andere kritieken die ik lees over deze locatie, is deze voor ons minstens evenwaardig, met tevens een extra pluspunt: de netheid van het interieur. Met alle respect, maar in de oerlocatie in de Gentse plotergracht, is het interieur en sanitair stoffig en vuil. De Kruishoutemse versie mag een voorbeeld wezen.

Komen we hier terug... zeker als we ooit in de buurt zijn.

Datum van bezoek: april 2018
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen vergelijk met de gekende Amadeus restaurants. Chaotisch, kille sfeer ondanks de aankleding en zéér arrogante gérant die liever de klanten ziet buitengaan dan binnenkomen.

Datum van bezoek: februari 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Met familie gaan eten (op uitnodiging dus). Geen succes. Ribbetjes waren erg droog en niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Amadeus bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

Zingem, Oost-Vlaanderen

Nokere, Oost-Vlaanderen

In Amadeus geweest? Deel je ervaringen!