Beoordeeld op 18 november 2016

Werkelijk een prachtig stukje behouden geschiedenis... je stapt terug in de tijd maar boet niets aan comfort in. Je wordt ondergedompeld in een aangename stilte. Een lekker eenvoudig ontbijt maakt de beleving compleet.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

We zochten een mooie B&B in de buurt van Gent. Met rust, natuur en historie. En niet te vergeten een comfortabele kamer met uitstekend bed. In B&B Kasteel Lozer vonden we dit allemaal. Drie heerlijke nachten /4 dagen. De gastheer- en vrouw geven je een gevoel dat je bij hen thuis bent. Attent! Ook genoten van de verhalen van de gastheer over de historie van het kasteel, de familie en de streek.

We hebben mooie wandelingen in de omgeving gemaakt. Het mooie west-Vlaamse land. Gent ligt op slechts 25 minuten rijden. We zijn daar daar dan ook 3 maal geweest om te genieten van de oude stad, musea, de vele terrasjes en uitzonderlijk lekker eten.

Kortom: wil je er echt even uit: blijf dan een paar nachten op Kasteel Lozer. We komen in ieder geval graag weer eens terug.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 21 februari 2016

De B&B is gevestigd in een prachtig authentiek gebouw dat gerestaureerd is met respect voor het verleden.

De kamers zijn mooi ingericht (elk zeer verschillend ingericht) met het nodige comfort en luxe. En... geluidsdicht, een meerwaarde.

Het ontbijt is super, niets ontbrak. Lekkere zelfgemaakte confituur, kaas, heerlijke fijne vleeswaren, zalm, vers eieren, vers geperst fruitsap. En rust.. De delicatessenwinkel is ook een lust voor het oog en voor de maag (nog niet geproefd). De B&B is gelegen op een prachtig domein met veel goed verzorgde dieren.

De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Nog een troef van deze B&B.

Een aanrader en zeker zijn prijs waard. Wij komen zeker eens terug in de lente of de zomer om van het domein te genieten.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 30 mei 2015

Heel hartelijk ontvangen in het koetshuis van dit prachtige kasteel. Mooie kamers, moderne en lekker warme badkamer. Lekker ontbijt.
Prachtige omgeving met dieren in de tuin.
Veel restaurants in de buurt. Wij aten in het Hof van Cleve op 5 min rijden.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 15 november 2014

Deze week verbleven we in b&b het lozerkasteel in kruishoutem. Na het zeer vriendelijke onthaal vande gastvrouw,kregen we een zeer nette kamer met aparte badkamer en apart toilet. In de buurt van de b&b zijn talrijke adresjes voor een lekker etentje of een gezellige avond bij een of meerdere streekbiertjes.s'morgens konden wij genieten van het verzorgd ontbijtbuffet . Kortom een AANRADER ballegeer-callens

Datum van verblijf: november 2014