“Zeer de moeite”
Beoordeling van The Tank Museum

The Tank Museum
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Bovington
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel ferm, maar de preservatie loods is toch nog het meest interessante van het geheel. Moet je gedaan hebben.

17 augustus 2017 beoordeeld

In dit museum zijn echt enorm veel tanks te bezichtigen. Ze hebben tanks uit de 1e en 2e wereldoorlog, maar ook moderne tanks uit bijvoorbeeld de Golf-oorlog. Hier zijn tanks te vinden uit veel verschillende landen. Je kijkt je ogen uit! Je kunt je hier uitstekend vermaken met het kijken naar alle verschillen tussen de tanks. De dag dat wij er waren was het enorm druk, dus was het helaas niet mogelijk om een foto te maken waarop geen medebezoekers staan. Verder hadden wij weinig last van de drukte.

11 augustus 2017 beoordeeld

Hier staat echt alles! Zelfs tanks uit de eerste wereldoorlog. Je kijkt je werkelijk de ogen uit.
Tijdens mijn bezoek werd toevallig de enigste gerestaureerde en rijdende Duitse Tiger tank naar binnen gereden! Alles heel netjes en professioneel in heel schone hallen. Mooi verzorgd museum, ook al van de buitenkant.

3 juli 2017 beoordeeld

De grootste verzameling van pantservoertuigen ter wereld! Het is ook een van de oudste musea op dit gebied, namelijk net na de eerste wereldoorlog geopend. Dat verklaard misschien ook wel de enorme hoeveelheid informatie uit en over die periode. Maar ook de perioden daarna komen ruimschoots aan de orde, van het interbellum tot en met de recente oorlog in Afghanistan.

Misschien wel het meest bijzonder is de Tiger zaal. Hier staan vijf tanks die waarschijnlijk ook de leek bekend in de oren zullen klinken. Als je op het kleine observatie platform staat ziet het er allemaal zeer indrukwekkend uit. Wil je de laatste nog rijdende Tiger I zien dan moet je toch echt een keer hier naar toe.

Het museum heeft meerdere evenementen in het jaar. Wij hebben Tank Fest bezocht en dat was echt super! Later in het jaar hebben ze Tiger Day, daar zullen we nu ook naar toe moeten...

Mocht je naar één van de speciale evenementen willen, koop je kaarten ruim van te voren. Ze zijn namelijk altijd ruim van te voren uitverkocht.

Bekijk meer beoordelingen
18 juni 2017 beoordeeld

Ben al meerdere malen in dit museum geweest en het blijft geweldig! Als je van tanks, militaria of militaire geschiedenis houd mag je dit museum niet overslaan. ze hebben de allereerste tank en de allerlaatste en alles er tussen in met als Pronkstuk de enigste nog rijdende Tijger 1

Reizigers die The Tank Museum bekeken, bekeken ook

Corfe Castle, Isle of Purbeck

In The Tank Museum geweest? Deel je ervaringen!