“Fantastisch!”
Beoordeling van The Tank Museum

The Tank Museum
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Bovington
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen
18 juni 2017 beoordeeld

Ben al meerdere malen in dit museum geweest en het blijft geweldig! Als je van tanks, militaria of militaire geschiedenis houd mag je dit museum niet overslaan. ze hebben de allereerste tank en de allerlaatste en alles er tussen in met als Pronkstuk de enigste nog rijdende Tijger 1

27 mei 2017 beoordeeld

In dit ruim opgezette museum gaat het nagenoeg uitsluitend over tanks. 4 (thema)zalen vol met allerlei tanks (meer dan 300!), uit vervlogen tijden (1e wereldoorlog) tot en met een nagebouwd kamp in de woestijn van Afganistan aan toe. Ik had nog niet eerder een tank van dichtbij gezien en het is een indrukwekkend moordwapen. Als sardientjes in een roestvrij stalen conservenblik met het gebrul van de enorme motoren en dat onder constante dreiging. Ik geef het je te doen. Vooral in het zomerseizoen zijn er op het buitenterrein demonstraties. Lijkt me een mooie aanvulling. Na 2 uurtjes had ik wel gezien, maar de kenners zullen hier ongetwijfeld langer kunnen doorbrengen. Het complex beschikt over een koffiebar bij het afganistankamp en boven is een heel uitgebreid restaurant (buffet). Voor deze ene keer voor mij de moeite waard. (14 pond voor volwassenen, 1 euro korting bij internet boeking)

12 oktober 2016 beoordeeld

In dit museum kun een aantal dagen zeker vermaken. Zoveel tanks en informatie. Een leuke belevingsroute.

24 augustus 2016 beoordeeld

Tanks van WOI tot WOII die een beetje kris kras door elkaar staan in verschillende hallen. Hierdoor verliest men een beetje het overzicht.
Sommige zijn nog in rijdende toestand en worden op speciale dagen zoals Tankfest buiten aan het publiek getoond.
Dit museum heeft de enige nog rijdende Tiger I (die ook meespeelde in de film Fury).
Spijtig dat een tripje naar Engeland nogal kostelijk is (Chunnel)
Er is ook aandacht voor de game "World of Tanks"

Bekijk meer beoordelingen
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer uitgebreide collectie. Zeker bezoek waard. Ook voor gezinnen. En gratis WiFi door hele complex, voor het geval je man het langer leuk vindt dan jij.

Reizigers die The Tank Museum bekeken, bekeken ook

In The Tank Museum geweest? Deel je ervaringen!