“Een echt franse ervaring!”
Beoordeling van Le Bistrot De Venterol

Le Bistrot De Venterol
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Venterol
23 augustus 2018 beoordeeld

In een klein dorp tussen Nyons en Valreas kan er op het dorpsplein genoten worden van een heerlijke franse maaltijd, voor de lunch of diner.Voor een plekje op het plein moet gereserveerd worden, maar binnen zijn ook ruim voldoende plaatsen. Daar is het sfeervol ingericht met allerlei brocante.
De kaart is wisselend en niet te uitgebreid. Maar er zal voor elk wel wat lekkers te vinden zijn. De bediening is gezellig informeel. Zeker in de zomer bij ondergaande zon is dit een gezellige ervaring!

Datum van bezoek: augustus 2018

21 juni 2018 beoordeeld

Genoten van het heerlijke eten op een idyllisch plekje! Top!
Reeds tweede maal dat we er waren. Komen zeker nog terug.r

Datum van bezoek: juni 2018
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was het heerlijk vertoeven op het terras onder de platanen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben er niet gegeten maar de kaart zag er veel belovend uit. Dagmemu; 3 gangen voor € 15,00 !!

Datum van bezoek: juni 2018
11 september 2017 beoordeeld

Heerlijk gelegen restaurant in een prachtig en gezellig dorpje. Ze hebben een kleine kaart die op ludieke wijze wordt voorgesteld. We hadden gekozen voor het dagmenu. Eén van de gasten wilde een ander hoofdgerecht en dat was geen enkel probleem. De schotels waren zonder pretentie maar met veel zorg klaargemaakt: typisch Franse keuken (3 gangen). De "vin du patron" was van uitstekende kwaliteit. De mensen die ons bediend hebben waren zeer vriendelijk en voorkomend. De prijs die we hiervoor betaald hebben, was zeer redelijk.

Datum van bezoek: september 2017
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2003 kwamen we hier voor het eerst, toevallig omdat we vlakbij op de camping stonden. Daarna bij elk bezoek aan de streek. Zo ook gisteravond. Er zijn nieuwe eigenaren die hebben gezorgd voor een upgrade van het interieur en wijziging van het menu. Maar ook nu was het heerlijk! Drie gangen menu voor €18, heerlijk onder de platanen. Meteen weer gereserveerd want dat bleek nu nodig! Vrijdagavond weer, we verheugen ons erop!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Le Bistrot De Venterol bekeken, bekeken ook

Saint-Pantaleon-les-Vignes, Drome

In Le Bistrot De Venterol geweest? Deel je ervaringen!