“Zonder gelijke in het Hageland”
Beoordeling van L' oh

L' oh
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Tielt Winge
Beschrijving: Het hart van L’ oh klopt passioneel in de keuken. In een huis dat ooit een klompenmakerij onderdak bood, gaat L’ oh terug naar de essentie van gastronomie. Puur genieten, ongecompliceerd en met aandacht voor smaken en producten van eigen bodem. Een gastronomisch restaurant met een ziel. Simon kookt hedendaags, met een knipoog naar de klassieke keuken.
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn echtgenote en ik zijn al fan van de keuken van Simon sinds zijn huiskamerrestaurant. Deze keer hadden onze kinderen en schoonkinderen ons uitgenodigd voor de verjaardag van mijn echtgenote en kregen we de tafel van de chef. Nu is onze voltallige familie niet van de gemakkelijkste : een glutenallergie, een lactose-intolerantie en een vegetariër. Alles was vooraf doorgegeven aan de chef, die ons daarvoor een overzichtelijke spreadsheet had gezonden, en de avond is zonder enig probleem verlopen. Alles was aangepast in functie van wat was doorgegeven. Bovendien nog eens zeer lekker en zeer goed gepresenteerd. De reeds hoge verwachtingen zijn weer eens ingelost. Een welgemeend dankjewel

Datum van bezoek: februari 2019

15 januari 2019 beoordeeld

Echt top.Wij genoten van een zes gangen diner met aangepaste wijnen.
Was af. Is zeker een ster waard.
Vlotte vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld

Aangenaam kader, zeer vriendelijke bediening. Originele gerechten, zeer mooi
geserveerd, veel oog voor detail.

Datum van bezoek: december 2018
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had ergens iets gelezen over dit relatief nieuwe restaurant en boekte het voor de verjaardag van mijn vrouw. Op geen enkele manier zijn we ergens teleurgesteld geweest. Perfect eten perfecte wijnen perfecte setting perfecte service. Je betaalt er ook de nodige prijs voor maar dat is het dubbel en dik waard. Go for gault millau en Michelin!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
23 september 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten aan de chef’s tafel. Gerechtjes minutieus uitgekiend. Zeer vriendelijk personeel en de chef en zijn eega doen het voortreffelijk. Een adres om zeker iets bijzonders te vieren.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die L' oh bekeken, bekeken ook

Lubbeek, Vlaams-Brabant

Diest, Vlaams-Brabant
Diest, Vlaams-Brabant

In L' oh geweest? Deel je ervaringen!