Hans en Eva Pierik

Super leuk kasteeltje!

Beoordeling van Tulloch Castle Hotel
4,0 van 5 bollen4 okt 2019 beoordeeld
We hebben tijdens onze rondreis in Schotland 3 nachten verbleven in dit charmante kasteel. Het is oud, dat merk je ook qua onderhoud, maar het is echt heel leuk. Het ruikt er lekker, naar hout, haardvuur en naar oud gebouw, gewoon lekker haha. De kamer was prima, schoon en ruim, alleen kraakte de vloer vreselijk, ik hoop niet dat onze onderburen er last van hadden. De deur kraakte ook erg, maar dat hoort er bij in zo'n kasteel.
We hebben er ook drie keer gedineerd, heel relaxed en het eten is fantastisch (vooral de Haggis bonbons als voorgerecht! Aanrader!) Het ontbijt is ook erg goed.
We hebben de Ghost tour gedaan, Graham de manager deed het erg leuk. Kennelijk hebben ze twee huisgeesten, een dochter van de kasteelheer en een Schot in vol 18e eeuws oorlogstenue. Je moet er maar in geloven.
Goede uitvalbasis naar de Schotse Hooglanden.
Goed verblijf gehad dus!
Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.0 km van Tulloch Castle Hotel
  • eDreams
4.9 km van Tulloch Castle Hotel
Meer hotels in Dingwall bekijken
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Leuk terug in de tijd, in Tulloch Castle. Eten was prima en betaalbaar, lekker flesje wijn erbij en je voelt je een kasteel heer en dame. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer erg ruim en pas gerenoveerd, ziet er gelikt uit.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 maart 2017

Goed gelegen hotelaccommodatie op een half uur rijden van Inverness airport. Goede locatie om de noordwestkust van Schotland te ontdekken. Van Ullapool tot Applecross en mooie vergezichten in Schotse Hooglanden. Deze accommodatie levert prima service en gastvrijheid. Vriendelijk en professioneel, behulpzaam personeel. De appartementslocatie , Kamer 13, was keurig en modern gerenoveerd en behield de sfeer van een kasteellocatie. Uitstekende bediening tijdens het uitgebreide ontbijt en diner. Waard om nogmaals te bezoeken. Leuke Bar met alle denkbare internationale soft- en longdrinks. Veel, heel veel keuze in malt whisky.

Kamertip: Alle kamers zijn goed gelegen in een rustige atmosfeer. Vooral de kamers met mogelijke "Geestverschijning" zijn natuurlijk bijzonder
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Een bord(je) op het hotel met de naam erop was echt makkelijker geweest voor ons. We vroegen ons af: Is dit het wel?
Eenmaal binnen was de ontvangst werkelijk magnifiek. Echt vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.
Onze kamer was op de 2e verdieping en heerlijk groot én een mooi uitzicht.
Het diner krijgt van ons een voldoende, het ontbijtbuffet was echt prima. Ook hier geldt : bedienend personeel echt klasse.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 4 juli 2016

De beoordeling op tripadvisor geeft gemiddeld, maar het ligt tussen gemiddeld en heel goed. We wisten niet dat dit kasteel "haunted" was. Het is een mooi oud kasteel en de gegeven "ghost Tour" is echt heel leuk. Hierna ga je toch met een ander gevoel slapen ;-) We hebben gegeten in de pub en dat was prima. Ietwat chaotisch en hectische ober, maar dat werkte bij ons alleen op de lachspieren. Receptioniste was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamer mocht echter wel een opfrisbeurt krijgen; nieuw behang en een schilderbeurt doet wonderen. WiFi was alleen mogelijk in de bar en de receptie.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 25 juli 2013

Hier moet de hele staf eruitgeflikkerd worden!!! WAAR DE LOOS!!!
Afspraken worden hier niet nagekomen ook niet na betaling. Na veel strijd en moeite en een paar uur later konden we eindelijk een kamer krijgen die maanden daarvoor al geboekt en betaald waren.

Datum van verblijf: juli 2013