“Prima indonesisch restaurant”

Indrapura
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Driebergen
Keukens: Indonesisch
20 maart 2020 beoordeeld

Heerlijkk indonesische rijsttafel gegeten met de familie. Verwacht geen doorsnee chinees maar lekker divers gekruid indonesisch eten. Er was ruim voldoende en de smaken waren zeer goed.

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook dit jaar hebben wij weer ons traditionele diner bij Indrapura gehad en het was weer geweldig. Wij hadden, met vijf personen, de Rijsttafel Indonesia en het is elke keer weer indrukwekkend als er maar liefst 17 schaaltjes worden opgediend (en dan reken ik de witte rijst, de gele rijst en de bami niet mee). Dan wordt het stil en pas als bijna alle schaaltjes helemaal leeg zijn worden de gesprekken weer hervat. Dus: tot volgend jaar, zeker weten!

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde gezellig avond uiteten met vrienden, maar ik voelde me niet echt welkom. Ik had te hoge verwachtingen van de rijsttafel, want die viel echt tegen. Het personeel was blijkbaar moe, want een van de personeelsleden zei dat hij gelukkig de volgende dag vrij was.

12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten en fijne bediening. Hele leuke avond uit in een mooi restaurant. Authentiek Indonesische keuken.

6 januari 2020 beoordeeld

De Indische rijsttafel was fantastisch en ieder was vol lof over het buffet. Heel smakelijk en een attente en zeer gastvrije eigenaar en bedienend personeel, dus echt een toppertje.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Indrapura bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Driebergen, Utrecht Province

In Indrapura geweest? Deel je ervaringen!