115 US$
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Heerlijk verblijf. Alles klopt. De sfeer in het hotel is top. Het personeel uiterst vriendelijk. Na een nachtrust in een heerlijke kamer, naar het ontbijt. Waar alles vers staat uitgestald en het moeilijk kiezen is, even naar het binnenterras of de loungeruimte voor een lekkere kop koffie of thee. Daarna de bossen in en bij terugkomst een heerlijk diner met lekker verse groente. Dan nog even na genieten met een drankje op het terras. De prijs kwaliteitsverhouding klopt zeker.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Mooi, sfeervol hotel. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Lekker gegeten. De koffie en thee bar is fijn, leuk spelletjes doen op het terras. Heerlijk verblijf gehad.

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Een sfeervol hotel waar een positieve sfeer heerst met veel extra ruimte om je te verpozen,
gezellige ruimte voor de avonduren met gebruik van gratis koffie/thee.achtergrondmuziekje
en aanwezigheid van gezelschapsspelen en waar je ook je eigen knusse leeshoekje kunt uitkiezen

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Prima hotel. Een minpuntje is dat het bed tegen de muur staat wat niet prettig in en uit bed komen is. Personeel is uitermate vriendelijk. Fantastische loungeruimte. Ontbijt was zeer goed. Komen zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel in de Fine groep. Met het gezin (pubers) en hond 2 nachten vanwege verjaardag verbleven. Hond welkom. Had zelfs eigen mand in de kamer. Mooie inrichting. Vriendelijk personeel. Schone kamers en heerlijke bedden. Vanwege bijzondere verjaardag zelfs kamer versierd en wat lekkers. Lounge welke sfeervol is ingericht in hotel met koffie en thee om te pakken viel goed in smaak ook bij pubers. Krant, tv, spelletjes, helemaal compleet. Het hotel is direct tegen een prachtig natuurgebied gelegen. Top plek dus. Brasserie behorend bij hotel meer dan prima voor borrel en diner. Ontbijtzaal is overigens niet toegankelijk voor de hond. Je kunt eenvoudig wat pakken van het behoorlijke uitgebreide buffet en in de lounge gaan zitten. Wij zijn op het direct naast gelegen terras terras gaan zitten. Helemaal top dit. Aanradert.

Datum van verblijf: augustus 2021
Bergse Bossen Driebergen Nederland, Gastenservice/Front Office van Buitenplaats de Bergse Bossen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste RookRook,

Heel erg bedankt voor uw ontzettend uitgebreide review! En wat goed om te horen dat jullie hebben kunnen genieten van het weekendje weg en uw verjaardag!

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst opnieuw ontvangen in het groen!

Team Buitenplaats de Bergse Bossen