“Heerlijke Paul’s Burger”
Beoordeling van Bistro Paul

Bistro Paul
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Driebergen
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Paul’s Burger, die nu als gevolg van Corona crisis nu opgehaald moet worden. Fijn dat dit mogelijk is, en hebben weer lekker gegeten ! Hopelijk binnenkort weer mogelijk om er “normaal” te gaan eten, met lekkere wijn daarbij.

Datum van bezoek: maart 2020

19 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben net de lekkerste spareribs in tijd en gegeten. Opgehaald bij Bistro Paul.De site waar we hebben besteld is duidelijk en snel. Echt knap hoe zij een paar dagen na de restaurant sluiting alles al zo goed hebben geregeld. Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020
13 februari 2020 beoordeeld

Lekker gegeten en aardige kaart. Niet spectaculair maar wel gezellig en sfeervol! Bediening liet wel een paar steekjes vallen, maar aan vriendelijkheid verder geen gebrek. We waren welkom!

Datum van bezoek: januari 2020
5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig druk op een doordeweekse woensdag. Lekkere zalm en garnaaltjes als voorgerecht en erg lekkere slibtongetjes en superlekkere entrecote met gorgonzola saus. Zowel de Valpolicella bij de vis, als de Temprenillo bij de entrecote waren daar heerlijk bij ! Gezellige en persoonlijke service, dus top !!

Datum van bezoek: februari 2020
5 februari 2020 beoordeeld

Voor het eerst bij Pauls bistro geweest in Driebergen, en dat was zeker niet voor het laatst. Leuke tent met open keuken. Het was erg druk, maar dat merkte we niet met de service, alles verliep soepel en snel. Hele aardige bediening. Eten was goed, hadden vooraf Carpaccio en als hoofd de ossenhaas en duo van lam. Beide erg lekker. Bij de koffie nog koekje en bij weggaan werden we netjes gedag gezegd door de eigenaar bleek, altijd leuk!.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Bistro Paul bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

Driebergen, Utrecht Province

In Bistro Paul geweest? Deel je ervaringen!