“Fijne sfeer”

Tiare Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 dingen om te doen in Pineda de Mar
Attractiegegevens
3 oktober 2016 beoordeeld

De locatie en inrichting van deze beachclub brengt je meteen in vakantiestemming! Heerlijk om op een bankje neer te strijken met een koel drankje in de hand en over de zee te kijken. Het eten heeft een redelijke prijs, maar is niets bijzonders en fantasieloos. Meer een plek om wat te drinken, met eventueel een snack of snelle hap, dan om uit eten te gaan. Als je gewoon lekker wil chillen aan het strand op een fijne plek, is dit de tent voor jou!

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze autorit van zo'n 14 uur eerst eventjes een uurtje of 4 geslapen, daarna het stadje verkennen, en strand natuurlijk! Al gauw werden we aangetrokken tot het gezellige strandtentje en leuke menu kaart! Eenvoudig eten, voor een normale prijs! We hebben alle twee het burger menu genomen, en dat beviel zeker! Ook voor kinderen staat er genoeg op de kaart, en de bediening doet zeker z'n best!

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, mooie omgeving. Op het moment dat we er zaten werd er live clubmuziek gedraaid, erg sfeervol, maar ook erg luid.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke strandbar, ook om in de avond iets te gaan drinken!! Overdag strandbedverhuur en lekkere lunch! Vriendelijk personeel!

Bekijk meer beoordelingen
8 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben hier een aantal keren onze tijd verdreven na 1 uur snachts en aldoch duur, de prijs en gezelligheid is heel goed. Wij komen hier zeker terug!

Reizigers die Tiare Beach Bar bekeken, bekeken ook

Pineda de Mar, Provincie Barcelona
Malgrat de Mar, Provincie Barcelona

Calella, Provincie Barcelona
Calella, Provincie Barcelona

In Tiare Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!