Agoda.com
Gratis annuleren tot 26/05/22
PricelineUS$ 94
eDreams
Beoordeeld op 22 juli 2019

dit hotel heeft een top ligging , dicht bij winkelstaat en strand
de kamers zijn proper en gerenoveerd
het ontbijt op het dakterras is een leuke starter voor een vakantiedag
mooi zwembad aanwezig en parking

Kamertip: op het 1e verdiep heb je enkele kamers met groot terras
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Frisse, propere kamers. Vriendelijk personeel. Ideale ligging. Leuk zwembad. Parking (€11/dag).

Heel veel lawaai in het hotel. Vanaf 7 uur 's ochtends begint er een hels lawaai (koffers die op de tegels door de gangen getrokken worden, mensen die spreken, borden en bestek die enkele verdiepingen hoger kletteren bij het ontbijt, mensen met slippers die de trap op en af lopen, meubels die verschoven worden, de poetsploeg die start, deuren die dicht geslagen worden ...). We hadden nochtans een rustige kamer gevraagd. Om deze reden komen we hier niet meer terug. Ook konden niet alle ramen in de kamer verduisterd worden en kwam er veel licht binnen. Het ontbijt was voor ons niet de moeite om voor op te staan.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 september 2015

Goed hotel, aantrekkelijke prijs en centraal gelegen
zwembad ligt aan de overzijde van het hotel
goed hotel voor groepen wat duidelijk te zien was
het hotel zelf ligt op korte wandelafstand van het strand

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015 via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard voor een (langer) verblijf. Mooie locatie midden in het centrum met een prachtig uitzicht vanaf de bovenste etage waar het ontbijt geserveerd wordt. Nette kamers met airconditioning. Ook erg vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 29 september 2014

Goedgelegen hotel! Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Heel nette kamers. Mooie bar en restaurant. Rustig afgesloten zwembad,heel schoon! Leuke ontbijtruimte op het dakterras met uitzicht op de nabije omgeving. Correcte prijs-kwaliteit verhouding. Voor mij een absolute aanrader!

Kamertip: Er zijn,volgens mij,3 'uitzichtmogelijkheden' nl: uitzicht op zwembad,op winkelstraatje of gewoon geen zicht (is tussen de gebouwen). Alle kamers zijn echter kraaknet!
Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen