Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hebben echt een leuke vakantie gehad en camping was alles goed geregeld. Laaste week wel beetje druk en weinig opties in de snackbar maar echt top verder. Super leuk animatieteam. Aanrader! Alle winkels ook nog eens lekker dichtbij.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Camping waar overdag niet veel aan animatie te doen is zoals een kidsclub bijvoorbeeld. Ga hier zeker niet heen als je kinderen hebt van <14. Voor alle anderen is dit dé ideale camping. Feesten tot wel 04:00 over de hele camping is toegestaan.

Kamertip: Alleen voor feestende gezinnen, wil je nachtrust dan zeker hier niet heen gaan!
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Afgelopen maandag aangekomen. We hebben deze vakantie last minute geboekt via All Camps. De bezetting is na enkele dagen ongeveer 15 % maw voldoende ruimte om afstand te bewaren. Animatie overdag en avond aanwezig. Bij het zwembad is het gezellig druk en er is voldoende ruimte om te liggen. Op het terrein werkt al het personeel met mondkapjes de gasten hoeven geen mondkapjes op alleen in binnenruimte (receptie, supermarkt) het zwembad helemaal boven met de bar is dicht maar er is voldoende ruimte bij de 2 andere zwembaden. alle restaurants zijn open ( ook hier personeel draagt mondkapje en gasten niet) tafels staan wel verder uitelkaar. Wat ik niet begrijp is dat het voetbalveld en basketbalveld dicht zijn ( is in de openlucht) sporten buiten mag zonder mondkapje en strand voldoende ruimte om zonder mondkapje te verblijven. naast je telefoon, geld moet je je mondkapje niet vergeten ( het is even wennen maar het went snel) Wij hebben het prima naar ons zin

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed geouttileerde camping met voor ieder wat wils. Niet goed voor mensen slecht ter been. Weinig toiletgebouwen. Behulpzaam personeel en veel te doen voor kids van alle leeftijden. Tenten wel dicht bij elkaar

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 november 2018

Heerlijke zomervakantie gehad op deze camping. De camping is groot, maar doordat hij terrasvormig is hebben wij dat niet als nadeel ervaren. Zeer veel te doen op de camping, zowel bij het panoramabad als bij La Bassa. Onze jongste zoon (13) vond het grote bad heerlijk, onze oudste zoon (17) vond het super dat hij op loopafstand met andere Nederlandse jeugd kon gaan stappen in l'Estartit. Wij gingen met de auto naar het strand, ideaal, parkeren op het strand, geen gesleep met spullen. Prima caravan, we hebben met z'n vieren wel een 8-persoons genomen, zodat de jongens ieder hun eigen slaapkamer hadden. Wij gaan zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2018
campingcmontgri, Director de Relaciones Públicas van Camping Castell Montgri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019

Thanks very much for your feedback,Ingrid. We appreciate your comments and thanks for taking the time to share your thoughts with us. We value the opinion of every guest and continually use this information to improve the quality of our campsite and all its services and facilities. We look forward to seeing you very soon.