“Heerlijk in een fijne omgeving”
Beoordeling van Pizzeria La Pasta Gansa

Pizzeria La Pasta Gansa
Geclassificeerd als nr. 27 van 146 Restaurants in Ayamonte
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Onlangs bij dit Italiaans restaurant gegeten. De pizza's zijn top, de salade met mango en gamba's is heerlijk. De hamburger is ook erg goed. Het restaurant heeft een gezellig interieur en de bediening is uiterst vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Vanmiddag hebben we de pizza burata besteld en die is uitmuntend! Ook het personeel is erg vriendelijk. Niet prijzig en constante kwaliteit. Daarmee het beste restaurant van Ayamonte!

Datum van bezoek: januari 2020
Flyprod, Guest Relations Manager van Pizzeria La Pasta Gansa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Thanks a lot for such positive assessment and kind words about our food and service.

Look forward to see you again very soon

La Pasta Gansa

11 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk. Uiterst vriendelijke en attente bediening door Portugese jongeman. Locatie is aan de rand van de oude stad. Oude pand biedt sfeervolle ambiance. Buiten minder gezellig vanwege enerzijds felle lampen van de buurman Telepizza en anderzijds veel blik (auto’s) straatje is verder wel sfeervol.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er langs buiten heel gezellig uit, doch eenmaal binnen dachten we eraan om terug weg te gaan. Ongezellig ingericht. Kakafonie van materialen en kleuren.
Gelukkiglijk zijn we toch gebleven want het eten was heel lekker en betaalbaar. De bediening was supervriendelijk.
Dus als je je ogen beetje dichtknijpt voor wat betreft de inrichting toch wel een aanrader vanwege de vriendelijkheid en het toch wel lekkere eten.

Datum van bezoek: november 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar wellicht komt dit ook doordat ik in Spanje meer aan tapas denk dan aan Italiaans. Ondanks dat toch geweest, maar de pasta was prima hoor alleen niet heel bijzonder

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Pizzeria La Pasta Gansa bekeken, bekeken ook

Ayamonte, Province of Huelva
Vila Real de Santo Antonio, Faro District

In Pizzeria La Pasta Gansa geweest? Deel je ervaringen!