Porto Moniz Natural Swimming Pools

vanaf 48,27 US$
vanaf 37,58 US$
vanaf 28,73 US$
Beoordeeld op 12 maart 2020

Fraai aanvelegd complex in leuk dorp met voldoende parkeergelegenheid en horeca. Een bijzondere ervaring om hier te zwemmen.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

Lekker even afkoelen in zee water zonder in zee te zwemmen. Dan moet je beslist hier zijn.
Het water in de pools komt rechstreeks uit zee en is heerlijk koel. er is voldoende kleedruimte aanwezig. een ook van het zonnetje kun je er heerlijk genieten.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 februari 2020

Vanuit Calheta hebben we op een mistige, druilerige dag, de auto genomen naar Porto Moniz (TIP: neem geen Fiat Panda want die hebben een véél te zwakke motor voor de soms zeer steile hellingen op Madeira...). Helaas dus weinig gezien onderweg (wel koeien op de weg). Maar in Porto Moniz was het helder en de stevige wind stuwde de golven op tot spectaculaire hoogte.
We konden ons nauwelijks een voorstelling maken dat je hier bij rustig weer in de natuurlijke zwembaden zou kunnen recreëren.
Maar zoals gezegd: die spectaculaire golven maakt 't helemaal geweldig om hier een tijdje te zijn en, we konden zonder probleem een plekje vinden op één van de overdekte terrassen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Het ligt helemaal aan de andere kant van het eiland. Vanaf Funchal uurtje rijden. Ik denk wel de moeite waard. Maar helaas is het dicht als de golven hoog komen. Voor de rest is er niks te doen behalve eettentjes bezoeken.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Geweldige manier gebruik gemaakt van de natuur. De toegang kost je 1,50 pp en dan mag je de hele dag hier vertoeven. In de omgeving is genoeg om te eten en drinken waardoor je kunt in en uitlopen. Een aanrader om gezien te hebben.

Datum van activiteit: oktober 2019