Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

We werden heel erg vriendelijk en hartelijk ontvangen. We hadden niet gereserveerd maar er was gelukkig nog plaats. Een terrassen camping met 20 camperplaatsen. Prachtige omgeving. Mooie uitval basis naar Pisa en Lucca. Sanitair wassen afwassen en zwembadje zit allemaal in de prijs. Prachtig uitzicht over de bergen. Zeker een aanrader .

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige camping, heel rustig gelegen in het bos. Het is een plaats waar je volledig tot rust kan komen. Heel vriendelijke eigenaars. Zwembad aanwezig. Lucca is heel gemakkelijk met de fiets te bereiken langs het fietspad dat door het bos langs de rivier loopt. Ook Pisa, ongeveer 16 km, is met de fiets of met de trein te bereiken. Prima camping! Geen restaurant of winkel op loopafstand, dus zorgen dat je voldoende voorraad bij hebt. Er is een koelkast op de camping, net zoals een wasmachine, strijkplank, heel proper sanitair, haardroger, ...

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juli 2018

We hebben hier drie nachten geslapen in onze camper. Superaardige mensen en lekker zwembad erbij. De sanitaire voorzieningen zijn ook goed. Een aanrader dus. Vanaf hier kun je makkelijk met het dichtbij gelegen station naar Pisa of Florence of Lucca met de trein.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

In een oase van rust troffen we dit paradijsje aan.
Alleen het eerste aanblik maakt je al blij; prachtige plekken en een heel mooi zwembad.
De vriendelijkheid, bereidwilligheid en enthousiasme van heer Lucca maakt alles compleet.
Keurig sanitair en een veilige plek. Goed te fietsen naar Lucca.
De plaatselijke wijn die op de camping verkocht wordt is erg lekker en verse broodjes zijn vooraf te bestellen.
Wij namen de prijs ad €33 voor lief gezien al het positiefs. Er werd zelfs korting verleend met de NKC card.

Voor een paar dagen een aanrader!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Een mooie terrasvormig aangelegde camping, met plaats voor ongeveer 20 Campers en caravans, daarnaast ook plaats voor een aantal tenten. Opvallend is het voor zo'n kleine camping mooie zwembad en ligweide. Sanitairgebouw is erg fraai en schoon. De eigenaar doet erg zijn best om het bezoekers naar de zin te maken.
Wij hebben geen last gehad van autolawaai oid. De autoweg ligt zo ver weg dat deze niet storend is.
De camping ligt wat afgelegen, maar is een prima uitvalsbasis om Lucca en Pisa te bezoeken. Ook met de trein, het station ligt op 1 km afstand. Conclusie: prima plek!

Verbleef: april 2018