Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Superlatieven schieten tekort als je het gevoel van Podere Spedalone wil beschrijven. We lazen de andere beoordelingen en waren bang dat we met te hoge verwachtingen op weg gingen. Maar niets is minder waar. Woorden schieten tekort. Onze kamer (32... maar ze hebben 13 kamers haha) was comfortabel met erg breed bed. Maar we verbleven vooral buiten bij het zwembad of op het grote terras. Pratend met Alessandro of andere gasten op het terras met geweldig uitzicht. Alle avonden aperetivo met fabelachtige zonsondergang en gegeten aan de lange tafels. Heerlijk eten en drinken in een geweldige omgeving. Wijn en verhalen gedeeld, gelachen en vrienden uit de hele wereld gemaakt. Deze plek en de gastheer trekken positieve, hartelijke mensen aan. Oprecht blij voor alle momenten, maar met heimwee in ons hart, kunnen we zeggen dat dit onze nummer 1 in Toscane is. En we hebben al heel wat geweldige accomodaties mogen ervaren. We komen zeker terug... wat zal voelen als thuiskomen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Dit maakte ons verblijf zo aangenaam:
- mooie grote kamer met badkamer
- groot mooi zwembad
- relaxte ongedwongen sfeer
- zeer gastvrije Allessandro en rest van personeel
- geweldig 4 gangen diner met vooraf aperative en hapjes, genuttigd aan een lange tafel met andere gasten en een prachtig uitzicht op de weidse omgeving
- perfecte uitvalbasis voor het bezoeken van Val D'Orcia en zijn mooie dorpen

klein minpuntje:
- geen airco (wel ventilator aan het plafond) wat nu niet zo fijn was omdat de temperatuur rond de 35 graden lag.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad bij podore spedalone. Bij aankomst aan het eind van de dag hartelijk ontvangen en naar onze kamer gewezen. Uiteraard was het nog mogelijk om na een verfrissende duik om 8 uur aan te schuiven voor de borrel. Beeld je in; prachtig Toscaans landschap, een tafel voor heerlijke lokale borrelhappen en een prima prosecco. Langzaam gaat de zon onder en maak je kennis met je tafelgenoten van de avond. Aan een lange 'family style' tafel een werkelijk voortreffelijk 4 gangen diner gegeten. Van de 4 avonden dat we verbleven hebben we er 3 meegegeten en geen enkele keer teleurgesteld. Ook het ontbijt is goed, de service en hulp bij het uitzoeken van dagactiviteiten zijn op maat. De kamers zijn prima, ruim en schoon en worden dagelijks voorzien van schone handdoeken.

Wij kunnen deze agri turismo dan ook aan iedereen aanbevelen!

.....als we dan echt nog een verbeterpunt moeten geven dan zou een lange spiegel in de kamer prettig zijn :-)

Thanks Fabrizio, Alessandro and the staff!

Ciao!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vanuit Podere Spedalone hebben wij de streek rondom Siena en Pienza bezocht. Wat een enorm gastvrij verblijf en je voelt je hier als gast een waar Toscaans familielid. Alles is te vragen, niets te veel en iedereen super attent en vriendelijk. Je voelt je er zo thuis dat weg gaan niet makkelijk is. Het verblijf is uniek en authentiek, alles in boeren Toscaanse stijl met de kippen, varkens, koe en groenten om je heen die je weer op tafel ziet om te nuttigen. Ook het diner is een aanrader wat enorm lekker en professioneel wordt bereid onder het genot van prosecco en wijn en je makkelijk andere internationale gasten leert kennen. En wat wil je nog meer dan ontbijten (vers verzorgd buffet) met uitzicht op het typische landschap.....super locatie!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 april 2015

Hele mooie plek, subliem eigenlijk! De locatie = Het paradijs , het verblijf = hemels .
De hartelijke ongedwongen sfeer, het onthaal, het personeel, Allessandro die je met wat uitleg en toelichting geeft over de plek ook een behulpzame , warme gezellige man dit alles maakt het verblijf er ook erg leuk!
....
Heerlijke keuken.
Huis: Alles erg authentiek en stijlvol aangekleed. Net, luxueus
Het is er gewoonweg super!

Datum van verblijf: april 2015