Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Wat hebben we hiervan genoten! Zo ontspannend, heerlijke gastvrouw en gastheer vol met suggesties en tips om je dag leuk door te brengen!
Het was een geweldige ervaring! Een aanrader voor iedereen die houdt van rust, schoonheid en lekker eten. De streek is zo mooi!

Datum van verblijf: augustus 2017
johny t, Manager van Ferranesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Grazie Katrina,
het was heerlijk jullie als gasten te mogen begroeten en verwennen,
hopelijk tot een volgende keer...

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in Ferranesi en werkelijk alles was subliem. Mooie panorama's vanuit het huis, infinty pool....
De ontvangst van Johnny en Rita waren top. Super gastheer en gastvrouw.
Ontbijt en avondmaal zijn gewoon excellent. Rita heeft uitzonderlijke keukentalenten terwijl Johnny heel elegante wijnen serveert. Daarbij komt de warme gezelligheid die deze mensen uitstralen en maken een vakantie onvergetelijk.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2017
johny111, Direttore generale van Ferranesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

alla prossima...we kijken er reeds naar uit jullie terug te verwelkomen...

Beoordeeld op 1 augustus 2017

We waren reeds verschillden keren op Ferranesi en daarvoor vele jaren op Pieve a Pava! Na al deze uitstekende ervaringen deze keer opnieuw uitmuntend! Dit is een uitzonderlijk mooie locatie waar je echt tot rust kan komen!
Rita en Johny zijn gastvrouw en gastheer uit de duizend! Zij een buitengewone kok, hij designliefhebber en dit in één van de mooiste streken van Toscane!
Wij blijven terugkomen !!!

Kamertip: Alles is goed! La Strada is prachtig en La Vita è Bella is uitmuntend!
Datum van verblijf: juli 2017

gasten worden vrienden...grazie 'miljone' voor jullie fijne woorden...alla prossima, abbracci...

Beoordeeld op 1 augustus 2017

Podere Ferranesi heeft ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan. Schitterend uitzicht, prachtige locatie, mooie kamers, zeer goed onderhouden en proper.
Ontbijt met ruime keuze aan verse streekproducten en avondmaaltijd was van hoog culinair niveau.
Wij werden hartelijk ontvangen door de uitbaters Rita en Johny. Zij geven je onmiddellijk een thuisgevoel en leggen je in de watten.
Een absolute aanrader voor allen die in een oase van rust willen genieten van Toscane,en culinair verrast worden. Wij gaan alvast terug volgend jaar.

Datum van verblijf: juli 2017

grazie 1000, we verwachten jullie in 2018...abbraccio...

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hartverwarmende ontvangst door Rita & Johny. Elke ochtend intens genoten van een gezond en uitgebreid ontbijt met dagvers brood en dit samen met de andere gasten. Johny en Rita staan elke ochtend klaar voor tips en advies om Toscanie te ontdekken zowel "cultureel" als "gastronomisch". Persoonlijke wensen zoals het huren van een MTB-fiets worden door Johny geregeld. Rita kookte 2x voor de gasten tijdens ons verblijf ' s avonds en Johny zorgde voor drank en muziek. De ideale setting om ongedwongen verhalen onder gasten te delen. Kortom een relax-vakantie. Ons zien ze volgend jaar alvast terug.

Datum van verblijf: juli 2017

grazie ragazzi, steeds een plezier jullie als gasten te mogen verwennen...tot volgende keer, baci