“Leuke ervaring”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2017 beoordeeld

Gezellig eten in de tuin. Lekker, tegen zeer democratische prijs. Aanrader als je daar in de buurt bent.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi familierestaurant iets vd kust af! Gelegen in een ommuurde tuin. Goed met liefde klaargemaakt eten. Verse ingrediënten. Vooral de vis is een aanrader! De bediening spreekt Engels. Heerlijke bieren op tap!

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, en snel het eten gegeten. Top dat we het eten gewoon konden meenemen.. Eerst een bruchetta en kaas balletjes genomen daarna verschillende een pizza's genomen. En een heerlijk toetje genomen. De kortom het is echt een aanrader om hier even te eten.

1 mei 2017 beoordeeld

Vanwege de hoge score waren de verwachtingen mischien te hoog,
Eten was middelmatig en gezien de referenties hadden we hier meer van verwacht.
Het was er ook erg rustig.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hebben we het restaurant bezocht. We werden goed bediend, erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker en het dessert was ook heerlijk. Ik had een mixed fish menu en mijn vrouw een pizza. Het restaurant lag op 2min afstand van ons appartement, super chill! Een aanrader dus!

Reizigers die Santi e Briganti bekeken, bekeken ook

Riposto, Province of Catania

In Santi e Briganti geweest? Deel je ervaringen!