“SIMPLY THE BEST RESTAURANT IN PYTHAGORION!”
Beoordeling van Aphrodite Garden Restaurant

Aphrodite Garden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 73 Restaurants in Pythagorion
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juli 2022 beoordeeld

Dit is echt genieten.
We zijn hier 5 keer geweest tijdens ons verblijf in PYTHAGORION.
Een geweldige entourage met fantastisch eten.
Alle gerechten zijn van sublieme kwaliteit en met smaak bereidt.
De bediening is echt TOP!
Vriendelijk, allert en hebben oog voor de details en zoals je als klant ook graag bedient wilt worden.
Schitterende tuin maakt het totaal compleet.
De eigenaar Kostas loopt zelf net zo hard mee in de bediening en is een gastheer pur sang.
Bedankt voor alles en ga vooral zo door op deze weg!

Marcel Mulder

Datum van bezoek: juli 2022

3 juli 2022 beoordeeld

Diverse keren gegeten en elke keer weer meer dan perfect! Heerlijk eten en super personeel in de bediening.De gezellige binnentuin maakt het plaatje compleet! Ik zeg DOEN!!!!

Datum van bezoek: juli 2022
28 juni 2022 beoordeeld

In 2008 en 2012 hier al gegeten en toen was het ook al zo’n goed restaurant. Maar afgelopen vakantie waren we helemaal verrast. Mijn moeder en ik hebben hier twee keer gegeten tijdens ons weekje vakantie en beide keren was het subliem. Het eten was heerlijk en de binnentuin is erg gezellig. De bediening was bijzonder gastvrij, behulpzaam en vriendelijk, maar Costas stal de show! De prijs/kwaliteit verhouding was goed en je hebt genoeg keuze qua menu. Ik kan niet wachten om weer naar Pythagorion te gaan en hier weer naartoe te gaan. Dank voor de geweldige avonden!

24 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal gegeten en twee maal een groot feest. Het eten is heerlijk, terras erg gezellig en bediening zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. De gastheer is een fantastische man die ons beide avonden kostelijk heeft geamuseerd. Prijs/kwaliteit is prima. Menu is breed, genoeg keuze. Wij vinden dit restaurant een zekere aanrader waar je geen spijt van zal krijgen. Mochten we ooit terug komen in Pythagorion dan gaan we hier zeker weer naartoe. Dank voor de gezellige avonden!!!

18 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig ervaring . Super gastvrij en top wijntje . 3 avonden top ontvangen. Vriendelijke, lekker eten en super mooie locatie

Reizigers die Aphrodite Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In Aphrodite Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!