TripAdvisor
Lassi
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Beste restaurant van Lassi (of zelfs van heel Kefalonia)!”
Beoordeling van Tzogias Taverna

Tzogias Taverna
Geclassificeerd als nr. 13 van 39 Restaurants in Lassi
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is by far ons lievelings restaurant! Het personeel is ongelofelijk aardig en doen er alles aan om iedereen tevreden te stellen. Helaas zijn ze wat onderbezet, hierdoor kan het soms wat langer duren. Voor ons maakt dat echter niet uit! Het eten is echt grieks en van goede kwaliteit. Ook de prijs is vergeleken met alle andere restaurants erg laag (+ gratis huisgemaakt nagerecht). Wij kijken er elk jaar weer naar uit om hier te komen eten :)

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld

Hectisch gedoe. De bediening doet zijn best, maar komen duidelijk personeel tekort. De drankjes werden niet tegelijk geleverd, waardoor de wijn pas halverwege t diner aan tafel werd gebracht.Het eten is geen uitblinker.Tafels worden door tijdsbestek veel te laat afgeruimd, waardoor nieuwe gasten lang moeten wachten op n tafeltje. Er zijn veel betere restaurants.Een nota v d rekening krijg je niet...daar wordt nog "'uit het hoofd"' geteld.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 september 2019 beoordeeld

Prijzen heel erg gunstig en goede kwaliteit na 2 keer weet de eigenaresse al wat je drinkt en waar vind je nog een tapbiertje voor 1.50 euro.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk en goedkoop restaurant waarbij de bediening het duidelijk niet onder controle had. De obers renden heen en weer. Je moet lang wachten voordat je het eten krijgt. De kwaliteit van het eten is zeer slecht; vet en veel olie. Sommige tafelgenoten hadden hetzelfde gerecht besteld, maar op de bord zag het er duidelijk anders uit.

Datum van bezoek: mei 2019
21 juli 2019 beoordeeld

De bediening is superaardig en de prijs van het eten is laag. Dat zijn de pluspunten. Maar helaas is de kwaliteit van het eten ook laag. Wij bestelden Mezes als voorgerecht. Het leek alsof er Mezes van een dag ervoor werden hergebruikt of uit de vriezer kwamen en in de frituur waren gegooid. Het zag er absoluut onaantrekkelijk, hard en niet smakelijk uit en de smaak was dan ook matig. Kipsouflaki was droog en de smaak van de Moussaka was niet bijzonder. Het lekkerst was het gratis dessert wat we aangeboden kregen, een soort cheesecake. Heel jammer, dat het eten niet goed was, want bedienend personeel en lokatie zijn leuk. Ik zou aanraden op zoek te gaan naar een betere chef-kok.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Tzogias Taverna bekeken, bekeken ook

In Tzogias Taverna geweest? Deel je ervaringen!