“Pefect eten onder een heerlijke sfeer.”
Beoordeling van Ionio

Ionio
Geclassificeerd als nr. 3 van 40 Restaurants in Lassi
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse keren gegeten hier en niet 1keer teleurgesteld hele vriendelijke en super hard werkende serveersters echt de moeite waard als je in lassi op kefalolnia bent.

17 september 2018 beoordeeld

Gedurende twee weken vakantie in Lassi, diverse restaurants bezocht om tot een redelijk waardeoordeel te komen. Uiteindelijk, aan het einde van de rit, bleven we toch steeds bij Ionio terugkomen, als is het alleen maar vanwege de gezelligheid van het personeel. Het is gezellig zitten daar, langs de hoofdweg van Lassi waar het merendeel van de restaurants liggen. Het buitenterras is geheel of gedeeltelijk bedekt met Bougainvilles. Het eten wordt op een juiste-, vriendelijke en redelijk snelle manier geserveerd. Dit is wel een aanrader!

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons eten was slecht opgewarmd. Ik zelf had de moussaka en deze was smakeloos met erg veel bechamelsaus. Heb de helft op gegeten en dit ook aangegeven en ze boden wat anders aan, was attent, maar niet op in gegaan.

1 september 2018 beoordeeld

Overal in Lassi kun je lekker eten. Ionio heeft echter net dat beetje meer waardoor wij hier meerdere keren hebben gegeten. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgediend. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Zeker zo belangrijk is de prettige ontvangst en de vlotte , maar keurige bediening.Gewoon doen.

26 augustus 2018 beoordeeld

Hier verschillende keren wezen eten, alles super goed. Grote porties en gratis toetje met drankje. Personeel heel netjes

Reizigers die Ionio bekeken, bekeken ook

Argostolion, Kefalonia

In Ionio geweest? Deel je ervaringen!