TripAdvisor

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant met enthousiaste eigenaresse. Met een groep gegeten on een leuke atmosfeer. Eten is dik in orde! Uitgebreide kaart.

Datum van bezoek: augustus 2019

27 juli 2019 beoordeeld

Her eten hier is dik in orde en ook het personeel is vriendelijk. Het was wel ontzettend warm in het overgedekte gedeelte, daar zouden een paar ventilators opgehangen mogen worden. Maar verder zeker een aanrader als je in Lassi wilt eten.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Erg druk, maar er was nog plaats. Helaas niet aan de kant van het mooie uitzicht. We kwamen terecht aan een tafeltje, vrij dicht bij de straatkant. Erg vriendelijk personeel! Het gaf een prettig gevoel. Drankje besteld en gekregen, eten besteld..... en toen kwamen de Italianen!!! Een groot gezelschap. Er werd een lange tafel gecreëerd op een ruimte naast ons. Er kwamen steeds meer mensen bij en er moesten dus steeds meer tafeltjes bijkomen. Al de lege tafeltjes in de buurt van ons werden weggehaald. Wij zaten op een eilandje! Heel gezellig! (Niet dus!!) We werden ook compleet vergeten. Toen eindelijk ons eten kwam met 100.000 excuses hebben we super gegeten. Daar was niets op aan te merken. Daarna zijn we heel lang bezig geweest om iemand te vragen naar de dessertkaart, want na dat heerlijke eten hadden we wel zin in een toetje. Geen dessertkaart gekregen. Toen we om de rekening vroegen, kwam die wel snel. We hebben onderweg naar het hotel maar een ijsje gekocht bij de supermarkt.

De hele groep Italianen kwam duidelijk zonder reservering. Begrijpelijk dat dit een topavond zou worden voor de zaak, maar hierdoor vergaten ze de andere klanten. Jammer!!

Datum van bezoek: juni 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten!!
Heerlijke lamskoteletten en moussaka!!!!! Aanrader!!!! Heerlijk gekruid en goed warm sfeervol restaurant met lief personeel

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en ongedwongen sfeer.
Aanbevolen de Kleftico.
Personeel is vriendelijk en zeer attent.
Er is een open gedeelte en een overdekt gedeelte. Als het zeer warm is dan is het open gedeelte koeler maar wel minder goed uitzicht op zonsondergang.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Retseto bekeken, bekeken ook

In Retseto geweest? Deel je ervaringen!