“Heerlijke zalm gegeten op hout gegrild”
Beoordeling van Tanu's

Tanu's
Geclassificeerd als nr. 2 van 40 Restaurants in Lassi
28 september 2018 beoordeeld

Eten was goed in verhouding we moesten betalen. Toetje vond ik minder maar ik had voor vanille ijs gekozen. 3 bollen voor €4.50

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweemaal gyros en tweemaal zeebaars. De gyros was deels te doorbakken en dus ook deels hard. De zeebaars was prima en daarbij geserveerde aardappels ook. Doperwten vind ik er wat minder bij passen. Wel lang wachten op je eten en als het drukker wordt waarschijnlijk nog langer. Wij waren er rond 8 uur.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de lovende recensies besloten hier te eten. We hadden geen tafel gereserveerd en moesten daarom wachten aan de bar. Uiteindelijk na 10 minuten wachten kwam er een tafel vrij. Het was het wachten meer dan waard! We bestelden een mousaka en pork souvlaki welke allebei heerlijk waren!
De bediening is super vriendelijk en besteed aan iedereen aandacht. De sfeer is er heerlijk en we gaan dan ook graag nog eens terug in onze vakantie!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten (goede mousaka) alleen hele grote porties. Kreeg hem niet op, samen met mijn reisgenoot. Prima service en goede prijs krijg je voor het eten.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van buiten ziet het restaurant er prima uit, van binnen is het wat simpel ingericht. Vooraf tzatziki gehad, waar enorm veel knoflook in zat. Daarna gyros gehad, welke echt super was! Bediening was ook goed.

Reizigers die Tanu's bekeken, bekeken ook

In Tanu's geweest? Deel je ervaringen!