“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Kefalos Greek Cuisine & Bar

Kefalos Greek Cuisine & Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 Restaurants in Lassi
18 september 2018 beoordeeld

Super lekker gegeten , ruim voldoende eten, snel opgediend, prima bediening en goed schoon. Gezellig inrichting van het resturant.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren eerst een paar dagen zoekende naar restaurant die echt vers Grieks eten heeft. We hebben hem gevonden :Kefalos. Al wijnbladeren, fetakaas in filodeeg, lamkleftiko, sea bream geprobeerd en alles even lekker. 2x per week live muziek. Echt een aanrader.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie meerdere keren gegeten bij Kefalos. Iedere keer genoten. Vooral de traditionele, huisgemaakte Griekse gerechten zijn een aanrader!

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten. Echt heerlijk. Ze onderscheiden zichzelf zeker hierin. Als het druk is moet je wel geduld hebben. Als het personeel zich nog iets meer inzet in de persoonlijke benadering dan zouden ze van ons 5 sterren krijgen. Ze zijn te afstandelijk. Maar nogmaals, het eten is er heerlijk.

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier gegeten, het was heerlijk, gezellig en je kreeg veel eten voor een zeer gunstige prijs. De sfeer was top met een bandje die live muziek aan het maken was, echte Griekse stijl!
Enige puntje ter verbetering was de cocktail die veel te zoet was vanwege te veel siroop waardoor je alleen maar siroop proefde.

Reizigers die Kefalos Greek Cuisine & Bar bekeken, bekeken ook

In Kefalos Greek Cuisine & Bar geweest? Deel je ervaringen!