“Vakantie 2018 alleen op vakantie”
Beoordeling van Nefeli Restaurant

Nefeli Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 40 Restaurants in Lassi
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 juni 2018 beoordeeld

Gezellig familie restaurant. Ik was alleen op vakantie en dan elke avond alleen ergens eten is vaak niet gezellig. Hier voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik heb er 4 dagen achter elkaar gegeten. Het was heerlijk, vooral de traditionele keuken.

Datum van bezoek: juni 2018

29 mei 2018 beoordeeld

Goed restaurant met vriendelijk personeel, goed eten voldoende keuze, ook geschikt voor kleine kinderen

Datum van bezoek: mei 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en gastvrij familierestaurant. Kwalitatief zeer goed. Het geserveerde is ruimschoots voldoende. Dit alles in een ontspannen sfeer.

Datum van bezoek: mei 2018
18 oktober 2017 beoordeeld

Nefeli heeft een uitgebreide kaart met Griekse gerechten, vis- en vleesschotels en pasta's en pizzas. Wij kozen voor de Griekse gerechten en aten vier avonden heerlijk. Ook in het naseizoen (we waren er in oktober) was er geen beperking in keuzes uit de kaart. Als we speciale wensen of voorkeuren hadden, zoals ovenaardappelen in plaats van frites was dit geen probleem. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: oktober 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben hier tijdens ons verblijf in Lassi 2 keer gegeten. Beide keren was het prima. Een kaart met een ruime keuze en gastvrij vriendelijk personeel. Voor elk wat wils van Griekse specialiteiten tot vis, vlees en eventueel vegetarisch.De steaks zijn hier super mals en zeker een aanrader! Na het eten een Limoncello van de zaak, altijd lekker!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Nefeli Restaurant bekeken, bekeken ook

In Nefeli Restaurant geweest? Deel je ervaringen!