“Fantastisch restaurant.”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en gastvrij familierestaurant. Kwalitatief zeer goed. Het geserveerde is ruimschoots voldoende. Dit alles in een ontspannen sfeer.

Datum van bezoek: mei 2018

18 oktober 2017 beoordeeld

Nefeli heeft een uitgebreide kaart met Griekse gerechten, vis- en vleesschotels en pasta's en pizzas. Wij kozen voor de Griekse gerechten en aten vier avonden heerlijk. Ook in het naseizoen (we waren er in oktober) was er geen beperking in keuzes uit de kaart. Als we speciale wensen of voorkeuren hadden, zoals ovenaardappelen in plaats van frites was dit geen probleem. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: oktober 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben hier tijdens ons verblijf in Lassi 2 keer gegeten. Beide keren was het prima. Een kaart met een ruime keuze en gastvrij vriendelijk personeel. Voor elk wat wils van Griekse specialiteiten tot vis, vlees en eventueel vegetarisch.De steaks zijn hier super mals en zeker een aanrader! Na het eten een Limoncello van de zaak, altijd lekker!

Datum van bezoek: september 2017
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat bestelden Griekse salade, gebakken kaas (sahanaki) en moussaka.
Het stond vrij snelkoppeling tafel. Griekse salade, we hebben (verl) betere op, jammer dat men er niet iets meer aandacht aan besteed. De moussaka idem, hierbij werd nog meer salade aan toegevoegd. De kaas saganaki ivm nog geen vergelijking materiaal een kleine voldoende. Een kleine en een groot tap pils Alfa, twee espresso en we mochten € 25,00 afrekenen. Jammer, zo komen uw klanten naar één keer bij u dineren.

Datum van bezoek: september 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er erg gezellig uit. Maar helaas schijn bedriegt! Mixed grill was verstopt onder de frietjes en na wat graven zag het er ook niet heel bijzonder uit, hij was ook nog erg droog! De grilled prawns leken heel wat maar na het pellen bleef er akelig weinig over en voor die hoeveelheid mochten ze zeker die prijs niet vragen. De bediening was aardig maar wat vreemd. De prijs is veel te hoog voor wat je krijgt (hoeveelheid & kwaliteit)! Jammer want het ziet er zo leuk uit...

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Nefeli Restaurant bekeken, bekeken ook

In Nefeli Restaurant geweest? Deel je ervaringen!