“Schijn bedriegt!”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er erg gezellig uit. Maar helaas schijn bedriegt! Mixed grill was verstopt onder de frietjes en na wat graven zag het er ook niet heel bijzonder uit, hij was ook nog erg droog! De grilled prawns leken heel wat maar na het pellen bleef er akelig weinig over en voor die hoeveelheid mochten ze zeker die prijs niet vragen. De bediening was aardig maar wat vreemd. De prijs is veel te hoog voor wat je krijgt (hoeveelheid & kwaliteit)! Jammer want het ziet er zo leuk uit...

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegegeven het is niet heel Grieks maar ik had zin in een club sandwich dus toch maar genomen. Zelfgemaakte patatjes erbij, prima prijs zo'n 5, 50 dacht ik. Het was niet heel druk en de ober had dus alle tijd voor de tafels. Griekse salade ernaast en ik was happy.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond hier gegeten, helaas. Kip was niet gaar en de saus was erg waterig. Bediening niet vriendelijk. Kip terug gestuurd en ober haalde alleen schouders op en zei sorry.
Eerste restaurant waar we geen fooi hebben gegeten. In de straat van Lassi zit zoveel lekkers waar het eten wèl goed is.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf de meat balls in tomatensaus besteld. Die waren best wel droog! Beef burger was extreem droog en de rijst en friet waren niet te eten. gevulde kip teruggestuurd. Zou dit restaurant niet aanraden

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap de hoge beoordeling totaal niet na een week in "Griekse restaurant's" te hebben gegeten in Lassi, ik vond dit bij uitstek het meest slechtste restaurant van Lassi.zeer gehaast met gerechten door geven.
Uien ringen besteld waar het vet echt van af droop(zeer vet) Verder geen echte hoogte punten kwa eten of bediening gemerkt. Ga voor een echte Griek naar agostoli en laat je daar het echte Griekse eten proeven ipv deze toeristen attractie.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Nefeli Restaurant bekeken, bekeken ook

In Nefeli Restaurant geweest? Deel je ervaringen!