“Lunch met Griekse salade en club sandwich ”
Beoordeling van Nefeli Restaurant

Nefeli Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 40 Restaurants in Lassi
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegegeven het is niet heel Grieks maar ik had zin in een club sandwich dus toch maar genomen. Zelfgemaakte patatjes erbij, prima prijs zo'n 5, 50 dacht ik. Het was niet heel druk en de ober had dus alle tijd voor de tafels. Griekse salade ernaast en ik was happy.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond hier gegeten, helaas. Kip was niet gaar en de saus was erg waterig. Bediening niet vriendelijk. Kip terug gestuurd en ober haalde alleen schouders op en zei sorry.
Eerste restaurant waar we geen fooi hebben gegeten. In de straat van Lassi zit zoveel lekkers waar het eten wèl goed is.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf de meat balls in tomatensaus besteld. Die waren best wel droog! Beef burger was extreem droog en de rijst en friet waren niet te eten. gevulde kip teruggestuurd. Zou dit restaurant niet aanraden

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap de hoge beoordeling totaal niet na een week in "Griekse restaurant's" te hebben gegeten in Lassi, ik vond dit bij uitstek het meest slechtste restaurant van Lassi.zeer gehaast met gerechten door geven.
Uien ringen besteld waar het vet echt van af droop(zeer vet) Verder geen echte hoogte punten kwa eten of bediening gemerkt. Ga voor een echte Griek naar agostoli en laat je daar het echte Griekse eten proeven ipv deze toeristen attractie.

Datum van bezoek: juli 2017
1 juli 2017 beoordeeld

We hebben al lekkerder gegeten in Griekenland. Begon al met het mandje brood vooraf. Leek wel van de vorige dag
Bediening reageerde niet toen we er iets van zeiden

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Nefeli Restaurant bekeken, bekeken ook

In Nefeli Restaurant geweest? Deel je ervaringen!