“Heerlijk eten in Stalis!”
Beoordeling van Taverna Kostas

Taverna Kostas
Geclassificeerd als nr. 17 van 86 Restaurants in Stalis
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buffet, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. De service is goed en de kaart is zeer uitgebreid. Kostas spreekt goed Nederlands en is heel gastvrij.

19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn en gastvrij hotel, heel sfeervol ingericht, fijne kamers, heerlijk zwembad. Je kunt er goed eten! Iedereen die er werkt is er op gericht om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader!

19 augustus 2021 beoordeeld

Tijdens onze vakantie op Kreta hebben we hier in de avond wel eens wat gedronken, maar ook voor de lunch en het diner kun je hier prima terecht. De bediening is er klantgericht en spreekt zelfs een woordje Nederlands. Het is een fijn plekje met een leuke sfeer waar je ook waar voor je geld krijgt.

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Kostas! Kostas is een ontzettend vriendelijke man, met hart voor zijn vak. Het eten is erg lekker, de vis is vers, heerlijk gegrild en wordt aan de tafel voor je gefileerd. Het personeel is erg scherp, vriendelijk en niet opdringerig, er hangt een gezellige sfeer. Taverna Kostas is een echte aanrader, wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2021
14 augustus 2021 beoordeeld

Meerdere keren erg lekker avond gegeten en geluncht! Het persoon is super vriendelijk en super aardig! Ook is de kwaliteit van het eten van een erg hoog niveau. Het personeel spreekt Nederlands en dat is erg fijn en makkelijk met het communiceren. Ook is alles mogelijk als je een aanpassing wilt aan je eten. De sfeer is ook heel erg goed die er hangt en het restaurant ziet er erg modern uit. Dit restaurant is echt aan te bevelen!

Reizigers die Taverna Kostas bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Taverna Kostas geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.