18 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 523
Hotels.comUS$ 523
PricelineUS$ 574
Melia.comUS$ 521
TravelocityUS$ 523
TraveluroUS$ 596
Beoordeeld op 22 juli 2021

een leuke vakantie ondanks covid
alles wat netjes, zeer propere kamers
super vriendelijk personeel, ook de spa was zeer goed, veel keuze in behandelingen goede uitleg en uitvoering ervan
veel keuze in de bufetten de covidregels werden goed toegepast

Datum van verblijf: juli 2021
Giorgos Kritsotakis, General Manager van Hotel Blue Sea Beach affiliated by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Dear valued guest,

thank you for taking the time to share this review with us and your recommendation.

We are delighted to note that your experience with us was most enjoyable and enchanting and our services exceeded your expectations.

We hope to welcome you more often at Zeus Hotel Blue Sea Beach.

Beoordeeld op 17 september 2020

Kamer:bungalow zeezicht geweldige locatie op.de eerste rij met eigen ligstoelen dus geen handdoeken leggen want dat wordt hier wel degelijk gedaan’
Eten wij hadden all in eten wordt op voorhand klaargemaakt dus koud wat zeer jammer was maar wel van goede kwaliteit en veel variatie.
Personeel allemaal zeer vriendelijk een dikke pluim
Wat COVID betreft mogen ze in het hotel nog strenger optreden want er zijn nog mensen die het nodig achten om geen mondmasker te dragen.
Strand is mooi maar zeer klein kort niet echt wauw factor.
Zeker auto huren als kan het zuiden van Kreta is veeeeel mooier warmer en zeer mooie stranden inStalida zijner veel wolken in het zuiden niets enkel maar zon
Voor mooie winkel moet je naar Heraklion in Stalida enkel winkeltjes voor toeristen niets specials. Voor herhaling vatbaar : neen er zijn mooiere locaties in Kreta na rond te rijden met de auto.

Kamertip: Als je de beste kamers wilt met zeezicht moet je de bungalow nemen
Datum van verblijf: september 2020
Kostas Pechinakis, General Manager van Hotel Blue Sea Beach affiliated by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Dear valued guest,

thank you for choosing our hotel and sparing your time out to post your personal opinion about our hotel on Trip Advisor.

We strive always to go above client’s expectations and to deliver you an unforgettable experience, we regret that we did not meet entirely your expectations.

Ιt has been a pleasure το host you in our resort and we look forward to serving you again.

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Als Preventieadviseur kan ik dit hotel ten zeerste aanprijzen. De wijze waarmee ze omgaan om de klanten toch te verwennen in deze tijd ... proficiat. Ik heb me ten alle tijden zeer veilig gevoeld dankzij de inspanningen van dit hotel.
Het hotel respecteert de social distantie ten alle tijden. De kamer wordt gepoetst en nadien verzegeld zodat je zeker kan zijn dat de reiniging van je kamer volgens de maatregelen gebeurd is.
In het restaurant zijn de tafels voldoende uit elkaar geplaatst en zijn de plaatsen beperkt die volgens kleurenkaarten wordt weergegeven.De manager van het restaurant bewaart steeds het aantal aanwezigen dus nooit een drukte aan de buffetten. Voor het buffet is er een goede oplossing gevonden. Alle gerechten staan met folie verpakt ten toon gesteldvoor de gasten en de kok plaatst het gekozen gerecht op je bord.
Alles is individueel verpakt zelfs je olijfolie, zout en peper.
De bediening is super vriendelijk en zeer behulpzaam! Niets is teveel.
Dankjewel aan al het personeel om onze vakantie te doen slagen en ons ten alle tijden een veilig gevoel te geven!

Datum van verblijf: juli 2020
Kostas Pechinakis, Γενικός Διευθυντής van Hotel Blue Sea Beach affiliated by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Dear valued guest,

thank you for reviewing your recent stay and for sharing your experience.

It's our pleasure to welcome you and are indeed delighted that you enjoyed the facilities and services of our dedicated team members.

We truly appreciated of your gracious comments and looking forward to hosting you on your next visit to Crete.

Beoordeeld op 29 oktober 2019

Ruim hotel, veel laagbouw, veel groen en mooie tuinen. Hadden half pension. Zeer gevarieerd buffet, zowel ontbijt als middag- en avondeten. Ruime keuze, uitstekend eten. Binnen en buiten eten. Vriendelijke bediening. Hotelkamers voldoende groot. Geen geluidoverlast. Zwembaden, maar ook mogelijkheid om aan het strand zelf te liggen (op bedjes)
Stalis is in feite een lange straat met zandstrand en winkels en restaurants. Boel gedoe als je er van houdt. paar km verderop Malia, deels als Stalis, maar daarnaast ook het mooie oude dorp met prima restaurants.
Stalis ligt 35 km van Iraklion. Het is absoluut de moeite waard een auto te huren om de omgeving en verder te bezoeken, Knossos, Phaestos, Agios Nicolaos, maar zelfs ook Rethymnon. Trouwens ook veel verhuurbedrijven in Stalis zelf

Datum van verblijf: oktober 2019
Kostas P, Διευθυντής van Hotel Blue Sea Beach affiliated by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2019

Dear valued guest,

thank you so much for apprising us with your valuable feedback highlighting your recent stay experience with us.

We are happy to have created wonderful memories for you we will certainly strive to give you an even better experience on your next stay with us.

Looking forward to your next visit!

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Zeer mooi gelegen hotel met een uitmuntende keuken en zeer vriendelijk personeel.
Nette kamers en aangename tuin.
Dichtbij een zandstrand waar je alles binnen handbereik hebt.
Wij komen zeer graag terug volgend jaar.

Datum van verblijf: augustus 2019
Kostas P, Διευθυντής van Hotel Blue Sea Beach affiliated by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Dear valued guest,

thank you for the time you have taken to review your stay at our resort.

We're pleased that our location was convenient for you and all the facilities were to your satisfaction. Moreover, we are very grateful for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.

It would be our sincere pleasure to welcome you once again for your future holiday and to deliver another memorable stay.