andreschouben
Mechelen, België

Hier komen wij thuis

Beoordeling van Hotel Vulcano Lindenhof
5,0 van 5 bollen10 jun 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer mooi hotel gelegen tegen een heuvel met uitzicht over Wittlich en achteraan met uitzicht op een bos. Zeer mooie en lichte kamers met alle comfort. Het restaurant verdient minstens 3 sterren. Men gebruikt streek- en seizoensproducten. Bij het ontbijt is er een uitgebreide keuze. Het personeel en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en maken tijd voor hun gasten. Het is alsof je er thuis komt. Wij kunnen niets slecht zeggen over dit hotel.
Het wellness gedeelte met zwembad, Turks stoombad, sauna en relaxgedeelte is enkel voorbehouden voor hotelgasten
Ons volgend verblijf is al geboekt.
Datum van verblijf: maart 2023
Kamertip: Parkeergelegenheid voor de deur. Toegang via trappen of via een lift. Best reserveren voor het...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Aussenansicht 2
Moselansicht
11.8 km van Hotel Vulcano Lindenhof
Meer hotels in Wittlich bekijken
Beoordeeld op 12 augustus 2021

Ruime kamers met goede bedden. Gastronomisch dineren met hoogwaardige glutenvrije alternatieven. Prachtig terras met mooi uitzicht. Heel vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor bezoeken, wandelen kan rond het hotel alsook huur e-bikes.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 7 juni 2020

In tijd van corona heeft de inzet van Frau Braun ervoor gezocht dat we een giganties gaaf motor rij weekend hebben gehad. Hotel Vulcano is een supergoed hotel. Maar wat nog beter was....ze denken echt mee en het management sprint onmiddelijk naar voor als klanten iets vragen. Wat mij betreft het beste hotel in de Eifel. Dank dank

Kamertip: BESTE hotel in de wijde omgeving
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020

Een mooi en goedgelegen hotel, propere kamers, verzorgd, voor ieder een badjas, badmantel... Fijne wellness en zwembad met iets te weinig zetels wel. De bediening in het restaurant echter was traaaag... over een 3-gangenmenu deden wij bijna 2.5 uur... Men werkt vooral met jobstudentjes, en die doen wel hun best, maar het ervaren personeel was niet efficiënt, en vaak verward ( verkeerde fles wijn, tas te weinig, geen water voor de thee warm, fles wijn te veel aangerekend en dan nog in discussie gaan.. Nee, hier was klant geen koning..
Het ontbijt was goed, maar men kon niet volgen met pistoletjes en croissants... Dan zette men er maar de desserts van de vorige avond... Aie aie...
Spijtig, want dit was een domper op de goede en propere infrastructuur...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 11 november 2018

Alhoewel er op diverse sites dit hotel een hoge score krijgt voor gezinnen met kinderen snap ik dit aspect niet goed. Onze dochter van 9 verveelde zich daar wegens niks voor kinderen, toch niet in herfstperiode. Wel het zwembadje OK, maar overal dezelfde diepte zodat ze nergens kon staan. Overwegend ouder publiek, en daar zitten veel terugkerende trouwe klantjes bij. Kamer was zeker OK, wellnessgedeelte zeker ook, eigenlijk alles goed onderhouden en mooi. Bazin heel vriendelijk, de maitre in het restaurant is een beetje TE stijf en punctueel, ik zou er niet voor willen werken in alle geval. Maar qua service weinig op aan te merken. Eten alhoewel typisch Duitse keuken toch meestal lekker en gevarieerd. Aperitieven zijn zeer betaalbaar en groot, de wijn daarentegen: gemiddeld 7,5 euro voor een (groot) glas rode streekwijn vind ik dan weer duur. Geen bar om na het eten nog lang te blijven hangen, je voelt dat ze willen afsluiten en opruimen. Wandelen in de directe omgeving zeker mogelijk. Naar de mooie Moezelstadjes rijd je toch al gauw minimum een half uur tot een uur. Tevreden? jawel. Gaan we nog terug? misschien, binnen een tiental jaar als we ook iets ouder zijn ;-)

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden deze keer een mooie kamer "Vulcano Fresh" met uitzicht op het bos. Veel licht met balkon en elektrische rolluiken en een mooie inloopdouche. Ook het bed lag goed.
Het welness gedeelte is zeer goed ingericht. Buiten het zwembad heb je een dampbad, een finse sauna, een infraroodsauna, verschillende soorten douches, een relax gedeelte, een buitengedeelte en een zoutfontein. Je kan er volledig tot rust komen.
Alles is gratis te gebruiken door de hotelgasten.
Het personeel en de eigenaars zijn heel vriendelijk en geen vraag is teveel.
Het eten was heel lekker en bij prijs.
Kortom, het voelde weer als thuiskomen na een iets langere afwezigheid.

Datum van verblijf: december 2017