“verschrikkelijk slecht”

Sole D'oro
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 11 van 17 Restaurants in Schweich
31 augustus 2020 beoordeeld

Dit Italiaans restaurant is het niet waard om te eten. Wij hadden een pasta en een Risotto besteld en kregen dit ook , maar het eten was echt smerig. Zo uit de magnetron gehaald en loeiheet op je bord gekwakt. Na enkele happen hebben wij het zo gelaten. De eigenaar zei dat het hem speet, maar presenteerde wel een volle rekening zonder iets eraf te halen of iets anders aan te bieden.
Het is een no-go restaurant voor ons.

Datum van bezoek: augustus 2020

13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Sole D'oro bekeken, bekeken ook

Schweich, Rijnland-Palts

In Sole D'oro geweest? Deel je ervaringen!