“Waardeloos”

La Marina
Geclassificeerd als nr. 5 van 33 Restaurants in Port-en-Bessin-Huppain
Keukens: Fastfood
5 augustus 2020 beoordeeld

Op de fiets langs de D Day stranden, onderweg even tijd voor koffiestop. La Marina zag er goed uit, mooi plekje, dus mezelf geïnstalleerd. Na bijna 10 minuten vergeefs wachten op bediening eindelijk een menu kaart. Ik vroeg om koffie met een croissant, maar daar moest ik dan wel een kwartier op wachten, ze gingen net met zo’n allen met pauze...?! Ik geloofde mijn oren niet en ben zonder iets te nuttigen vertrokken. Uit andere verslagen lees ik dat de service hier over het algemeen niet best is. Afrader :dus!

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de dagschotel van 14 euro gegeten: mosselen met roquefort. Super lekker. De kinderen hebben ook erg genoten van de pizza's.
Zeker de moeite waard

Datum van bezoek: juli 2020
17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben pizza gegeten met garnalen en coquilles. Grote cioquilles zelfs! Het was heerlijk!
Daarna als nagerecht een dame blanche; altijd goed

Datum van bezoek: juli 2020
16 september 2019 beoordeeld

Heerlijke pizza's gegeten. We werden vriendelijk geholpen. Gewoon een gezellige tent. Wij zaten aan de zijkant aan een hoog tafeltje dus hadden een lekker plekje voor onszelf. de lange tafels sluiten inderdaad allemaal op elkaar aan maar als je leuke mensen aan je tafel hebt kan dat ook heel gezellig zijn. wil je privacy dan moet je hier niet komen eten, maar wat de pizza's betreft: aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld

Op 20 m2 stonden 11 tafels op elkaar gepakt . Dit kan echt niet !! ..kortom absolute geen privacy , jammer want de kwaliteit van de pizza die wij aten was best in orde.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die La Marina bekeken, bekeken ook

Port-en-Bessin-Huppain, Calvados

In La Marina geweest? Deel je ervaringen!