“Aangenaam verrassend en smaakvol”
Beoordeling van Prinsessehof

Prinsessehof
Geclassificeerd als nr. 1 van 115 Restaurants in Izegem
10 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in het verleden dit restaurant in de zomer bezocht en gebruik gemaakt van hee mooie terras aan de vijver.
Gisteren hebben we kunnen genieten van een super gezellig interieur , vriendelijke en professionele bediening .
We hadden niets op het eten aan te merken. Mooi gepresenteerde borden en smaakvol.
Top ! We komen zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2024

1 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts dit restaurant gevonden en een zeer gezellige avond gehad.

Bij het binnenkomen zijn we warm ontvangen door de dame des huizes, die ook meteen ons tafeltje toewees. Een mooie tafel aan het raam met zicht op het meer!

Vervolgens kwam de vriendelijke ober ons de menukaart brengen en gaf ons uitleg over de verschillende aperitieven en gins. Want wauw, wat een aanbod aan gins, cocktails en mocktails zonder alcohol.
Ze hebben hier van alles veel. Rum, whiskey, gin, alcohol vrij aanbod , …

Voorgerechtjes:
Kreeft met shortrib, een gewaagde combinatie maar ze werkt. We waren eerst wat terughoudend maar wat een topper!!

Hoofdgerechtjes:
Paëlla bereid door een echte Spaanse chef en dat proef je !! Was wel een beetje veel maar heb dit toch volledig opgegeten.

Hazenrug zeer mooi gepresenteerd met een fantastische saus, nog nooit zo lekker gegeten.

Dessertjes:
Huisbereide moelleux… wat was die lekker. Ik moet zeggen, toch de beste die ik in mijn leven al gegeten heb.

Ook de wijnkaart is fantastisch!!!
2 boeken, ja echt boeken. 1 voor wit & 1 voor rood.
Zeer mooi en ordelijk ingedeeld met de nodige uitleg om toch gemakkelijk een keuze te kunnen maken. Want in het begin was deze toch overweldigend. Maar door de goeie lay out is de keuze toch snel gevallen.

Kortom hier komen we zeker terug.
Eten is van hoge kwaliteit & het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Doe zo verder!!!

Datum van bezoek: november 2023
28 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de maandmenu genomen. Het eten was overheerlijk. De porties zijn degelijk. Er is een zeer uitgebreide wijnkaart.

Datum van bezoek: oktober 2023
20 augustus 2023 beoordeeld

Zalige plek om te tafelen. Eten heel lekker en de bediening zeer vlot en vriendelijk.
Dikke merci !

Datum van bezoek: augustus 2023
30 juli 2023 beoordeeld

Ietwat weggescholen van straatzijde, bevindt zich het restaurant. Er is een ruime parking vooraan. Verwelkoming is zeer hartelijk en het kader is stijlvol en gezellig. Er is een ruim terras met uitzicht op een binnentuin met vijver. De tafeldecoratie is niet overweldigend en eveneens stijlvol. De menukaart is gevarieerd en bieden menu's en een uitgebreide à la carte. De wijn-, gin en whiskykaarten zijn indrukwekkend. Personeel is zeer vriendelijk en voornaam en kan u goed adviseren in de keuze van gerechten en drank. De keuken is top en alle gerechten zijn royaal van portie, perfect op smaak en zeer mooi gepresenteerd. Dit restaurant legt de lat hoog en lost alle verwachtingen in.

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer

Reizigers die Prinsessehof bekeken, bekeken ook

Emelgem, West-Vlaanderen
Izegem, West-Vlaanderen

In Prinsessehof geweest? Deel je ervaringen!