eDreams
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 19 november 2019

Echt een aanrader om met jonge kinderen de kamer "Mariane" te boeken
het standaard ontbijt was ook zeer uitgebreid.
Ontvangst was ook zeer aangenaam.
Zeer goede privé parking
Voor de kinderen is er een Wii spel console aanwezig
Een zeer aangenaam bad in de kamer.

Kamertip: Kame "Mariane"
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 2 november 2019

heel mooie kamer.
badkamer aan de overkant van de gang.
's morgens kwart voor 6 hoorde ik al leven in het huis. (wekker die afliep, tafels die verschoven werden, gebabbel, krakende deur, een of ander belletje)
wellness was fantastisch.
ontbijt was heerlijk

Kamertip: was meer dan in orde.
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Een gezellige en ruime kamer en badkamer met veel comfort. Goed ontbijt lekkere broodjes. Lekker beleg.. vers gekookt eitje en vers fruitsap.Vriendelijke gastvrouw.
De bedden zijn comfortabel , goede matrassen.
Gezellige zithoek.

Datum van verblijf: oktober 2019
yvesIngelmunster, Eigenaar van Herenhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Goeie namiddag,
Dank voor deze mooie review. Gezelligheid en comfort staan centraal in de b&b en we zijn super blij dat jullie dit ook zo ervaren hebben. Enthousiaste groetjes Yves

Beoordeeld op 22 oktober 2019

We kwamen toe, en we kregen direct een warm welkom en een beknopte maar duidelijke uitleg over ons verblijf. We hadden een zalige wellness-avond van twee uur achter de rug en daarna hebben we in de suite geslapen waar we nog verder konden genieten van alle luxe die ze te bieden hebben! Er was een infraroodcabine, een glijbaan voor als je eventueel kindjes meenam en een bad midden in de kamer. Bedankt om mijn 1 jaar samen met mijn vriend onvergetelijk te maken!

Goeie namiddag Bojoys,
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Jullie een betoverende avond bezorgen was de bedoeling en we zijn heel blij dat jullie een onvergetelijke avond gehad hebben in de Suite kamer Marraine. Tevens doet het deugd dat jullie genoten hebben van 2 uurtjes volledige privé wellness en hopelijk zijn jullie helemaal als nieuw!
Proficiat met jullie 1 jaar samen en dat er nog vele mooie jaren mogen volgen. Groetjes yves

Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

De algemene indruk is een zeer mooie en indrukwekkende verblijfplek. Ruime kamers met verwachte voorzieningen. Inbegrepen ontbijtje was goed en uitgebreid. Enkel het eitje was eerder hard gekookt dan zacht. De privé sauna was excellent, zalig om deze ruimte privé te hebben. Enkel was de sauna nog niet op temperatuur, maar 70 graden waar 90 verwacht was.