“Eén van de beste restaurants in de fruitstreek, en ver daar buiten !! ”
Beoordeling van Restaurant Nyde

Restaurant Nyde
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Borgloon
Prijsklasse: € 49 - € 200
11 september 2023 beoordeeld

Origineel, uitzonderlijk smaakvol en ook mooi gepresenteerd
Fantastische bediening en bijzondere wijnkennis

Datum van bezoek: september 2023

24 augustus 2023 beoordeeld

Subliem
Vriendelijke bediening, je voelt de passie! Heerlijk eten en heel mooie omkadering. Aanrader

19 augustus 2023 beoordeeld

Tijdens een weekendje uit proberen we telkens een beter restaurant te ontdekken in de streek waar we vertoeven. Op basis van de reviews en de ligging tegenover ons verblijf boekten we hier een tafel.
We werden goed ontvangen en een tafel toegewezen, daarna apero, menu en mogelijke begeleidende drankcombinaties voorgesteld.
Elk gerecht was verzorgd en lekker, met verrassende (smaak)combinaties. De aangepaste wijnen maakten het helemaal af.
De service gebeurde correct maar in een losse sfeer (wat wij ook het liefst hebben).
De prijs? Zeer correct.
Gault-Millau is streng geweest toen ze hier langs gingen.
Proficiat aan dit jonge koppel voor wat ze hier op tafel brengen.
Ik beveel Nyde alvast aan bij onze Limburgse vrienden!

Datum van bezoek: augustus 2023
12 juli 2023 beoordeeld

Wauw, wat een ontdekking!
Heerlijke gerechtjes met passie en liefde gemaakt en gebracht!
Volwaardig alternatief voor vegetariërs, absoluut top!

8 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak. Zeer vriendelijk personeel. Chef komt aan tafel.
Eten van een hoog niveau. En chef met passie. Realistisch prijzen.Sommige sterren restaurant kunnen hier van leren.
Niet alcoholische drankjes zijn ook top. Zeker een meerwaarde.

Reizigers die Restaurant Nyde bekeken, bekeken ook

Borgloon, Limburg Province

In Restaurant Nyde geweest? Deel je ervaringen!