depittekes
Mechelen, België
FAN-TAS-TISCH!!!
Beoordeling van Kirisavan
5,0 van 5 bollen24 jun 2019 beoordeeld
Geweldige B&B!!!! Mo & Bart zijn zo’n fantastische, lieve en vriendelijke mensen. Het lijkt wel of we mekaar al jaren kennen. Thaise gastvrijheid in Borgloon👍🏻 Kamers zijn heel mooi en net. Ontbijt is super (zeker de handgeperste koffie van Bart proeven😉). Mo kookt voortreffelijk, verfijnde “Thaise cuisine”. Echt een aanrader!!!
Datum van verblijf: juni 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
  • Expedia.com
    Zwembad
      4.0 km van Kirisavan
      Meer hotels in Borgloon bekijken
      Beoordeeld op 4 mei 2019

De gastvrouw en heer, Mo & Bart, ontvangen je met open armen. Niets is hen teveel. Je wordt ontvangen met een plaatselijk biertje en je tassen worden naar de kamer gebracht. Die kamer is zeer smaakvol ingericht met een comfortabel bed en goede kussens. Er is een minibar aanwezig en de tv beschikt over youtube en netflix (goed voor internationale reizigers). De badkamer is zeer mooi en de (regendouche) is geweldig. Je kiest vooraf het ontbijt via de website om verspilling tegen te gaan. Het ontbijt wordt zeer mooi gepresenteerd en is ondanks de keuzes die je maakt ook overdadig. Wij genoten ook van een vier gangen Thai's diner met liefde gemaakt door de gastvrouw Mo. Hou je van de verfijnde Thaise keuken dan is dit zeker een aanrader. We durfden het ook aan om 1x te kiezen voor het Thaïse ontbijt. We kregen de full experience en dit was een zeer leuke en lekkere ervaring.

Datum van verblijf: mei 2019
      Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Zinloos om hieraan 200 tekens te besteden wanneer enkele tekens voldoende kunnen zijn.
      Alle positieve bijvoeglijke naamwoorden kunnen aangewend worden.
      Dit adresje is gewoon buitengewoon
      Dus zoals eerder beschreven: TOP

Datum van verblijf: april 2019
      Beoordeeld op 4 april 2019

Topervaring: zeer vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw. Alles is ook zeer net, mooie kamer. Eten (ontbijt) is ook heerlijk en zeer aangename sfeer. Absolute aanrader voor wie de streek bezoekt of er overnacht.

Datum van verblijf: april 2019
      Beoordeeld op 5 oktober 2018

We hebben hier een overnachting geboekt -The Vineyard - samen met de Asian dinner experience.
      Zeer fijne ontvangst, perfecte kamer en lekkere keuken met aangepaste wijnen.

We komen hier zeker graag terug!

WS

Datum van verblijf: oktober 2018
      Beoordeeld op 3 oktober 2018

We verbleven niet in de B&B maar zijn er enkel gaan eten. De ontvangst en bediening waren vlot en aangenaam, gezellig interieur verzorgd en zeer lekker eten en ook niet te duur. Kinderen zijn er welkom.
      Je moet reserveren en dan ook doorgeven wat je wil eten, dat was voor ons geen probleem we gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2018