Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Zinloos om hieraan 200 tekens te besteden wanneer enkele tekens voldoende kunnen zijn.
Alle positieve bijvoeglijke naamwoorden kunnen aangewend worden.
Dit adresje is gewoon buitengewoon
Dus zoals eerder beschreven: TOP

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 april 2019

Topervaring: zeer vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw. Alles is ook zeer net, mooie kamer. Eten (ontbijt) is ook heerlijk en zeer aangename sfeer. Absolute aanrader voor wie de streek bezoekt of er overnacht.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2018

We hebben hier een overnachting geboekt -The Vineyard - samen met de Asian dinner experience.
Zeer fijne ontvangst, perfecte kamer en lekkere keuken met aangepaste wijnen.

We komen hier zeker graag terug!

WS

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

We verbleven niet in de B&B maar zijn er enkel gaan eten. De ontvangst en bediening waren vlot en aangenaam, gezellig interieur verzorgd en zeer lekker eten en ook niet te duur. Kinderen zijn er welkom.
Je moet reserveren en dan ook doorgeven wat je wil eten, dat was voor ons geen probleem we gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer lekker thais ontbijt gekregen. Zeer vriendelijke en spontane uitbaters. Mo en Bart we komen zeker nog eens terug naar jullie B&B. Het was op en top in orde. Bedankt voor de gastvrijheid en de leuke babbel

Datum van verblijf: augustus 2018