Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
Agoda.com
Beoordeeld op 4 april 2019

Topervaring: zeer vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw. Alles is ook zeer net, mooie kamer. Eten (ontbijt) is ook heerlijk en zeer aangename sfeer. Absolute aanrader voor wie de streek bezoekt of er overnacht.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2018

We hebben hier een overnachting geboekt -The Vineyard - samen met de Asian dinner experience.
Zeer fijne ontvangst, perfecte kamer en lekkere keuken met aangepaste wijnen.

We komen hier zeker graag terug!

WS

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

We verbleven niet in de B&B maar zijn er enkel gaan eten. De ontvangst en bediening waren vlot en aangenaam, gezellig interieur verzorgd en zeer lekker eten en ook niet te duur. Kinderen zijn er welkom.
Je moet reserveren en dan ook doorgeven wat je wil eten, dat was voor ons geen probleem we gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer lekker thais ontbijt gekregen. Zeer vriendelijke en spontane uitbaters. Mo en Bart we komen zeker nog eens terug naar jullie B&B. Het was op en top in orde. Bedankt voor de gastvrijheid en de leuke babbel

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Super ontvangen door Mo en Bart! Zij besteden de nodige aandacht aan hun gasten in het bijzonder zelfs naar ons 4 maand oude zoontje, hij kwam niets te kort!

Genoten van een perfecte Thaise 4 gangen menu die met heel veel zorg bereid was, echt super lekker!

Zalig geslapen in een nette, mooie kamer en daarna lekker smullen van een uitgebreid, gepersonaliseerd ontbijt!

Hier komen wij zeker nog terug!

Datum van verblijf: juli 2018