Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Super ontvangen door Mo en Bart! Zij besteden de nodige aandacht aan hun gasten in het bijzonder zelfs naar ons 4 maand oude zoontje, hij kwam niets te kort!

Genoten van een perfecte Thaise 4 gangen menu die met heel veel zorg bereid was, echt super lekker!

Zalig geslapen in een nette, mooie kamer en daarna lekker smullen van een uitgebreid, gepersonaliseerd ontbijt!

Hier komen wij zeker nog terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

Hele hartelijke en aangename ontvangst door Mo en Bart.
De kamer en badkamer kraaknet en comfortabel.
Als ik 1 dingetje zou veranderen zijn het iets grotere handdoeken in de badkamer voor na het douchen.
Voorzieningen op de kamer (minibar , water , koffie , thee ,enz) zijn zeker een mooie aanvulling.
En dan het ontbijt.... Dit is toch iets waar je naar uitkijkt als je in een B&B verblijft.
We hebben via mail een link gekregen met de voorkeuren en de keuze was zeker de moeite.
Met 1 woord omschrijven is niet makkelijk maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor fantastisch. Alles was aanwezig , mooi in aparte potjes en spek met eieren geserveerd op (ik denk) bamboebladeren.
Wanneer we vertelden dat we nog gingen wandelen in de buurt kregen we de vraag of we eventueel nog wilden douchen of verfrissen nadien. Wat een service!
Zeker een B&B om eens heen te gaan en Limburg te verkennen!!!
Mo en Bart , het gaat jullie supergoed en succes met ''met 4 in bed"

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

In 1 woord: perfectie! (en dat zeg ik niet te licht...)
Alles is absoluut TOP bij Kirisavan:
- prachtige, kraaknette, comfortabele en gezellige kamers
- mooie ligging, we verloren ons hart in de streek van Borgloon
- super lekker en ongelooflijk royaal ontbijt, alles vers
- diner op aanvraag: echt een aanrader, Mo kookt fan-tas-tisch lekker!
- last but certainly not least: gastheer Bart en gastvrouw Mo zijn ongelooflijk attent, lief en vriendelijk!
Wij hadden echt een instant thuisgevoel bij Kirisavan. Onze dochter werd 7 tijdens ons verblijf, en werd enorm vertroeteld door de uitbaters!
Fantastisch leuke ervaring, wij gaan er zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor een weekendje Limburg met onze goede vrienden kwamen we uit in Borgloon, b&b Kirisavan. We werden hartelijk ontvangen door de uitbaters, superlieve, supervriendelijke mensen. We werden naar onze kamers gebracht, de b&b heeft er drie en wij huurde ze alle drie. Wat je onmiddellijk opvalt is de kwaliteit dat uitstraalt in de kamers. Niet alleen zijn de kamers prachtig ingericht, alles wat er staat of hangt is kwaliteit op een klokje van de Ikea na. Ook de badkamers zijn prachtig! Twee kamers met een ruime mooie douche ( let op de kranen, gewoon magnifiek! ) en één kamer met een prachtig bad. De badproducten die we nog nooit ergens gezien hadden of de verse, geurende bloemen in de gang tussen de kamers, al die details kloppen en maken het alleen maar prettiger om daar te logeren.
De gastheer vroeg of we een glaasje Limburgse bubbels wilden op het zonovergoten terras in het gezellige stadstuintje. Dat konden we niet laten liggen en weer waren we aan het genieten.
Na een heerlijke nacht, hadden we het geluk dat we buiten konden ontbijten. Wat er dan volgde was gewoon subliem! De tafel was zo prachtig gedekt met alweer zoveel oog voor detail. Een ontbijt is een ontbijt maar hier niet, hier heeft het iets vorstelijk! Alle producten waren vers en lekker. Geen plastieken yoghurt of confituurpotjes, maar alles in glazen potjes, mooi opgediend. Zelfs een klein hapje om te starten! Het eitje met spek, superlekker gebakken en origineel opgediend, al de kazen, beleg, koffiekoeken, noem maar op het was er.
We konden en mochten lang blijven zitten want uitchecken mocht tot twaalf uur, en geloof mij, je wilt hier niet weg!
Deze mensen doen dit met zoveel liefde en passie, en dat voel je.
Ik weet nu al dat we vaste klant worden in Kirisavan, en ook al hebben we alles gezien, gefietst en bewandeld in Borgloon, dan nog zullen wij geregeld afzakken naar Kirisavan!
Langs deze weg Mo en Bart, bedankt voor dit topweekend!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

Alles is tip top bij Kirisavan!
Mo en Bart zijn heel gastvrije mensen. Geen enkele moeite is hen te veel!
We werden verwend met een super ontbijt en ook het avondeten was verrukkelijk.
De kamer was heel netjes, alles is er voorhanden.
Kirisavan is echt een aanrader!

Datum van verblijf: april 2018