“Lekkere verrassing”

Taverne d'Oeleind
Geclassificeerd als nr. 7 van 14 Restaurants in As
Keukens: Belgisch
22 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een local hier gaan eten, wat een positieve verrassing, leuk interieur, vlotte bediening en vooral lekker. Hebben de suggestie roodbaars met venkel genomen. Zeer goede combinatie, smaakvol. Porties zeker voldoende.

Datum van bezoek: mei 2021

10 juli 2020 beoordeeld

Lekkere kogelsteak, portie voldoende groot en cuison was perfect!!
Lasagne voor 4.5 jaar oude zoontje was héél lekker, de kleine donder smulde zijn buikje rond. Garnaalkroketten waren ambachtelijk en lekker.

Locatie was minpuntje. Op terras gegeten en de straat erlangs is druk, té druk.
Je moet het doen met wat je hebt maar is toch een minpuntje.

Personeel eerst niet vriendelijk, gereserveerd? Terras was vrijwel leeg en aangezien het weer heel slecht was ... Uiteindelijk toch correct bediend geweest, werd achteraf vriendlijker, de limburgse sfeer kwam er dan toch in

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld

Zondagmiddag plaatsgenomen op het terras. De tafels werden ontsmet en handgel stond buiten. Gekozen voor vidé met frietjes omdat ik dit al vaker zag rondgaan. Het heeft me echt gesmaakt. Lekker niet te zwaar qua room en alles heel vers zoals altijd. Hier geen verhoging van prijzen door corona!!! Vriendelijke bediening en steeds een aanwezige uitbater die ook alles in het oog houdt. Het was een prettig etentje op het aangename terras daar. Wij komen zeker nog terug. Hartelijk dank voor deze aangename ervaring.

Datum van bezoek: juni 2020
18 maart 2020 beoordeeld

Al meerdere keren bezocht op zondagavond, de ontvangst is heel vriendelijk, de obers komen rustig over en het eten is altijd lekker. Mooi en gezellig restaurant. De wachttijden lijken ook minder lang te zijn tegenwoordig. Top!

Datum van bezoek: februari 2020
11 november 2019 beoordeeld

Lekker gegeten en gedronken in deze gezellige zaak. Zeer ruime porties, verse producten en lekker klaargemaakt. Zeker een aanrader bij een bezoek aan As.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Taverne d'Oeleind bekeken, bekeken ook

As, Limburg Province

In Taverne d'Oeleind geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.