“Vaderdag - diner !!!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in As
Keukens: Frans
14 juni 2021 beoordeeld

Op zaterdagavond echt culinair genoten van een voortreffelijke 4-gangen menu !
Zeer vriendelijk onthaal, professionele bediening, enz..
Uitgelezen amuses...+ de 4-gangen waren voortreffelijk. Zeker de Rode Huiswijn is aan te raden...Dessert was oogstrelend...en zeker ook de Kaasschotel. We komen zeker terug. Dikke pluim voor de keuken !!!

Datum van bezoek: juni 2021

25 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een culinair arrangement wat gelukkig met de vernieuwe maatregelen mocht doorgaan. Enorm vriendelijke bediening, in een zaal vol met gasten die blijkbaar vaker komen want het personeel kende bijna iedereen. We hadden 4 gangen die allemaal op voorhand werden voorgesteld. We hebben heerlijk gegeten, en het aperitief en de wijnen smaakten ook goed. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2020
13 januari 2020 beoordeeld

Vriendelijke en persoonlijke bediening. Eerst op het mooie terras gezeten voor het aperitief en gegeten in het gezellige restaurant. Eten was verrassend lekker en goede wijnen! Binnenkort weer opnieuw :--)

Datum van bezoek: augustus 2019
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn enorm verrast. Was alweer een dik jaar geleden dat ik er was. Toen een zakelijk etentje op een doordeweekse dag. Zwarte brigade gisteren was uitstekend. Hartstikke vriendelijk en werkten ‘op punt’... sommelier prijsde onze individuele wijnkeuze en kaderde dat ook met aanvullende relevante informatie. Chef twee keer met aandacht aan tafel.... hebben hem de complimenten gemaakt. En terecht. Verfijnde gerechtjes. Mooi klein. Prachtig verzorgd.
Heerlijk huisaperitief vooraf gedronken in de bar waar we op dat moment al werden verrast door een heerlijke oester om mee te starten.

Punt van kritiek... de eigenaars.... hij loopt er onverzorgd bij met hemd beetje uit de broek en stelt zich al sinds jaar en dag een tikkeltje ‘dwingend’ op.... gastvrijheid niet echt helemaal zoals het zijn moet. Zij staat meer dan een uur aan een tafel te kletsen met gasten.... ook dat is niet gepast!

Hulde aan hun TEAM... zowel zwarte als witte brigade! Daar kom je voor terug!

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk en met super vriendelijke bediening.
Jong keukengeweld is echt een goed concept!
Maar ook zonder dit concept is dit een fantastische plaats om te komen eten. En ook zo een mooi gebouw!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Mardaga bekeken, bekeken ook

Opglabbeek, Limburg Province

Genk, Limburg Province
Opglabbeek, Limburg Province

In Mardaga geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.