Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 118
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27/05/22
Booking.com
US$ 121
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
US$ 116
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27/05/22
Hotels.comUS$ 118
TravelocityUS$ 118
PricelineUS$ 121
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (189)
Beoordelingen filteren
189 resultaten
Waardering van reizigers
99
58
21
4
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
99
58
21
4
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 189 beoordelingen
Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hadden hier een overnachting in combinatie met een culinair arrangement. Het hotel krijgt een ster minder dan het restaurant. Het personeel is heel vriendelijk en de kamer en badkamer gezellig ingericht en perfect schoon. Alleen liggen de bedden enorm slecht, en was er redelijk veel lawaai (gebabballen ergens binnen of buiten?) tot na 2u s'nachts waardoor we heel slecht geslapen hebben. Het ontbijt was daarna wel weer tiptop in orde. Veel keuze, en alles werd aan tafel gebracht met de nieuwe maatregelen.

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank stephanykl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2020

NOT CORONA PROOF - NOT FRIENDLY HOTEL
werknemers dragen hun mondmaskers verkeerd of zelfs niet. Dit getuigt van geen respect tegenover de gasten.
zéér onvriendelijke ontvangst in het hotel. Gereserveerd om 20u00 voor het eten. Bij het inchecken kregen we het volgende te horen: " eten is om 18u30 - 19u30 - om 19u30 ten laatste zit u aan tafel". Echt ongehoord voor een hotel/restaurant van deze klasse. Bij vraag naar een minibar (tocht van 14 km gedaan en dorst!) werd ik beken of ik de vreemdste vraag ooit stelde. Bij het uitchecken was het louter ontvangen en niet vragen of alles in orde was

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Connector18821524140
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Elke keer is het eten top. Voor ons zelfs een Michelinster waardig! De bediening en eigenaars zijn allemaal supervriendelijk en gemoedelijk. Het ontbijt is ook zeer lekker.
Gezien er niets op aan te merken valt, hebben we ineens weeral een verblijf geboekt.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Annvdv1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2019

Sinds hotel Mardaga, de eerste horecazaak die in België ooit beloont werd met een Michelin ster, in handen is van de familie Geurden zit er terug veel elan in deze zaak.

Het gebouw dateert van 1909 maar dat merk je quasi niet, uiteraard kan je met donkere kleuren wat onvolkomenheden verdoezelen maar het zijn niet die kleuren die de totaal ambiance in het hotel creëren.

Uniek is dat niet alleen de hiotel uitbating op niveau staat maar ook het restaurant gebeuren is uitstekend . Al 3j gequoteerd met een 14 in Gault & Millau hoopt men nu stiekem op ietske meer en dan zou zeer terecht zijn.

Uitgesproken, warm en vriendelijk personeel en ook de locatie is een grote troef.

Wie van charme, luxe en oude grandeur houdt aan betaalbare prijzen is hier op
zijn plaats.

Voor mij is Mardaga een absolute aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Rudi K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LudoG9, Eigenaar van Hotel Mardaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Hartelijk dank voor de leuke recensie
groeten

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Een super hotel met een (betaalbare) luxueuze en stille kamer! (kamer 10)
Bij de aankomst voel je je meteen heel welkom en word je vriendelijk onthaald. Wij hadden 2 honden (whippets) mee en ook zij waren welkom (betalend). Toen men hoorde dat we wilden wandelen, kregen we direct enkele goeie tips. Er is ook mogelijkheid om een wandelkaart aan te kopen.
‘s Avonds heel lekker gegeten in het restaurant en dit telkens met een uitstekende bediening. De prijzen in het restaurant zijn hoog op papier, maar na het diner besef je waarom. Heel veel smaken op je bord, en de borden zijn stuk voor stuk plaatjes om naar te kijken. Er word met verse producten gewerkt en ook vergeten groenten komen aan bod. Van amuses tot en met de koffie was alles top! ook het ontbijt was ruim voldoende en verzorgd. Vers fruit, huisgemaakte yoghurt, eigen confituur en ...te veel om op te noemen, maken dat je de dag voldaan kan beginnen!
Voor ons een geslaagd verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Nacricri
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken