Beoordeeld op 30 december 2019

Wat denk je wel. Het is niet het openluchtzwembad met oeverloos zicht op de zee en palmbomen, het is niet de loungeruimte met zich op 'The Rock'. Het is niet de verkwikkende muziek als een soort zen belevenis. Neen het is het eten dat het hem doet en dat eten is verrukkelijk.

Datum van verblijf: november 2019
upendozanzibar, Manager van Upendo Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Dear Dominiek,

Thank you for taking the time to review us and your appreciation of the location, team, property and the Food! We are pleased to know that Upendo has exceeded your expectations and will share your feedback with the team that makes it all possible!
We do hope that you will come back and visit us again soon!
Warm regards, The Upendo Team

Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamers maar het zit m in de details. Slecht internet, eerst konden we nog online maar vervolgens konden we alleen nog maar whatsapp gebruiken.
Eten lijkt heerlijk, uitgebreide kaart maar de smaak en uitvoering valt zwaar tegen.
Al met al ok maar niet v herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Wij verbleven 4 nachten in Upendo in de villa met het zwembadje op het boventerras. Was een heerlijke kamer, eigenlijk een klein huisje met terrasje met leuk zitje en hangmat , een heerlijk bed, een soort van inloopkast en een grote badkamer met o.a. een heerlijke buitendouche. Daarbij super mooi uitzicht over de blauwe zee. En niet te vergeten het Nespresso apparaat waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Heerlijke muziek, fijne zitjes en super lekker eten. Aardig personeel. Je kan heerlijk over het fijne witte zandstrand wandelen. (waterschoentjes zijn wel handig om de zee in te gaan, zeker door de aanwezigheid van zee-egels) Upendo is niet goedkoop om te verblijven, wat niet erg is want dat is een keus en je krijgt er dus heel wat moois voor, echter.... overdag weten de overige eilandgasten Upendo te vinden om te chillen en gebruik te maken van de faciliteiten waardoor je als gast het voordeel van het kleinschalige, rustige en stijlvolle niet meer ervaart. Met een beetje pech zit je de hele dag tussen luidruchtige hangende camping types. (vele recensies zijn dan ook van gasten die enkel geluncht, gedineerd of wat hebben gedronken, daarbij gebruik makend van alle faciliteiten zoals het zwembad en de ligstoelen.)

Kamertip: 1 van de kleine villa's met rooftop zwembad(je)
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017 via mobiele applicatie

Onze lunches bij Upendi bevielen ons uitstekend. Low season en dit verblijf was open met goede beschutting voor de regen en snel verwijderd plastic tijdens de zon. Op loopafstand van de rock en drie keer zo goedkoop

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017 via mobiele applicatie

Na ons bezoek aan The Rock op 1 van de vele zitzakken geploft om uit te buiken en van het zonnetje te genieten. Upendo is leuk aangelegd met grote witte loungebanken onder een schaduwrijke overkapping met prachtig uitzicht op de azuurblauwe zee. Volop leuke zitjes onder wapperende doeken en een klein zwembadje. Heerlijke middag gehad!

Datum van verblijf: februari 2017