Beoordeeld op 6 augustus 2019

Oasis San Antonio voldeed aan onze verwachting. De kamer schoon en de bedden zijn prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alle vermelde voorzieningen aanwezig. Leuk zwembad met ligstoelen maar niet voorzien van kussens. Centraal gelegen in los Cancajos. Enkele restaurants en een gezellig café om de hoek. Strand bereikbaar op ca 10 minuten wandelen. Bushalte nabij.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Prima complex
Schone kamer, zwembad
Rustig, er komt af en roe een vliegtuig over
Omgeving voornamelijk nieuwbouw
Geen authentieke omgeving
Alles gericht op toerist
Mooie waterspel tussen de rotsen
Restaurants in de buurt
Net als autoverhuurbedrijf

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Vier weken vertoeft in het complex Oasis San Antonio. Een tropisch aandoend paradijsje in de kustplaats Los Cancajos, La Palma.
De appartementen zijn niet super de lux maar voldoen prima "schoon, ruim, goede bedden" en alles doet het. De besloten tuin met ruim zwembad is zeer goed onderhouden en werkelijk sprookjes achtig mooi.
Het gegeven relatieve rust heeft betrekking op het feit dat het complex niet ver van het vliegveld van La Palma ligt en er dus derhalve enig vliegverkeer plaatsvind. Dit was wat ons betreft niet storend daar er af en toe een piek in de vliegbewegingen plaatsvond en 21.00 uur werd al helemaal niet meer gevlogen.
Wat ons betreft een absolute aanrader met daarbij een (ook niet onbelangrijke) uitstekende prijs - kwaliteitsverhouding

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Wij hebben een week mogen door brengen in dit lekkere appartement.
Het zijn nette appartementen, wellicht wat gedateerd, maar schoon en ruim en dat is het belangrijkste voor ons. 3x in de week worden de handdoeken verschoont en wordt er schoongemaakt. Wij vonden dat echt luxe voor een appartement. Als je zelf wilt koken zijn daar voldoende mogelijkheden voor, er zijn voldoende pannen, bestek, borden etc aanwezig, zelf aan een kurkentrekker is gedacht.
Alle appartementen hebben vrij uitzicht op het zwembad waardoor je een ruim gevoel hebt. Je zit dicht bij de grote straat waar wat restaurants zitten en dat is fijn voor als je 's avonds uit eten wilt.

Kamertip: Vraag voor aan een appartement met zeezicht. Dan heb je mooi uitzicht en ook een WiFi signaal
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 13 oktober 2018

Ruime appartementen rondom een zwembad met prachtig aangelegde tuin. Rustig gelegen en het uitstekende ontbijt en diner kan worden bijgeboekt en wordt geserveerd bij Caleta, een paar stappen richting zee.
De bushalte ligt zeer dichtbij. Tip neem wel de kortingskaart voor de bus, kosten 1 euro,, kopen bij de chauffeur. Ditscheelt behoorlijk op de ritten en deze kaart is voor meerdere personen worden gebruikt.

Slapen op de bedbank was niet super goed, het matra was van slechte kwaliteit. Bij navraag wel een nieuw matras gekregen, helaas werd dit bij vertrek meteen weer omgewisseld, dus een eventueel volgende zal de eerste nacht ook de harde tegelvloer voelen.

Kamertip: Wij De noord en westkant zijn het meest gunstig en de bovenste appartementen kijken uit over zee.
Datum van verblijf: oktober 2018