94 US$
Gratis annuleren tot 27/05/21
Priceline
94 US$
Gratis annuleren tot 27/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
114 US$
81 US$
BESPAAR 33 US$
Expedia.com114 US$
Hotels.com114 US$
FindHotel82 US$
Beoordeeld op 16 december 2020

Vreemd dat dit hotel slechts 3* toegekend werden, we beschouwen dit als een volwaardig 4* hotel op alle vlakken.
De architectuur van de inkomhal lijkt een beetje te komen uit een vervlogen tijdperk van de jaren ’70, maar erachter schuilt een fantastisch hotel.
Het begint al bij het onthaal aan de receptie. We worden in perfect Engels verwelkomt. De vriendelijke bediende vertrekt ons alle nodige informatie.
De climax van het hotel betreft de uitermate netjes verzorgde, tropische tuin met enkele eeuwenoude bomen. Hier kom je volledig tot rust. Het is alsof je in een botanische tuin rondwandelt. Naast de vele exotische planten- en boomsoorten, zijn er ook enkele waterpartijen aangelegd en hoor je af en toe ook “Lore”, de huis papegaai. Het zwembad is door de architect perfect in het tuinlandschap geïntegreerd. Het is een erg groot zwembad dat gevuld is met zoutwater. Sportievelingen kunnen hier rustig wat baantjes trekken.
Aan de bar van het hotel ervaren we een gemis aan optimale gezelligheid. Het dient gezegd dat de corona pandemie en de lage bezetting van het hotel hier wellicht voor veel tussen zit. Een belangrijke meerwaarde aan de bar is wel dat je hier tussen bepaalde uren gratis (lekkere) koffie en thee wordt aangeboden.
Voor het ontbijt zijn er enkele plaatsen buiten voorzien. Deels op het terras voor het restaurant en deels op een platform onder oude caoutchoucbomen. Het kan gebeuren dat er geen plaats buiten is en dat je verplicht bent om binnen te zitten. Het restaurant is niet ongezellig, maar ook niet supergezellig. Je hebt er wel zicht op zee en het personeel is heel professioneel en vriendelijk. Zelden duurt het langer dan 30 seconden voor men je koffie komt schenken. Het buffet is, zeker voor de 3*, heel uitgebreid en erg lekker.
De kamer die wij hadden was een beetje verouderd, maar wel van alle comfort voorzien. Een (niet al te grote) badkamer met toilet en bidet. Een klein keukentje, goede bedden, een salon met een satelliet TV en een terras met zicht op de oceaan.
De hoofdstad Santa Cruz bevindt zich op ong. 4Km en die kan je via een (deels) aangename weg gemakkelijk te voet bereiken. In het begin moet je wel enkele stevige trappen verdragen. Het strand met zwart lava zand ligt vlak voor het hotel. Hier bevindt zich ook een gezellige bar, waar je overheerlijke tapas kunt eten.
Een sterke aanrader voor wie houdt van rust en een groene omgeving.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 15 januari 2020

vlakbij restaurantjes, mooie tuin en een heel mooi zwembad wel heel jammer dat het niet verwarmd is wel zit er de hele dag een badmeester zich te vervelen niemand zwemt vanwege het koude water, uitstekende receptie wat een vriendelijke dames, goed schoonmaak, jammer dat bijna alle kamers geen zon hebben dit door de hele mooie tuin of door de overkappingen van de balkons daardoor zijn de kamers ook erg donker. jammer van de 2 eenpersoonsbedden tegenelkaar aan, platte kussens en harde matrassen, kamers zijn ook gehoorig, had een snurkende buur. inventaris is compleet en de schoonmaakster vulde de bodylotion en de waxine lichtjes bij . we hadden alleen logies, winkeltje in het complex voor broodjes en water. je krijgt zelfs een grote handoek voor het zwembad, gratis koffie in de bar. wifi is prima, bvn op de tv, deze vakantie geboekt via FTI dat doen we dus nooit weer, mevrouw de hostess niet gezien, we zouden een auto krijgen op de luchthaven maar als zij er niet is en niet reageerd op het noodtelefoonnummer hoe krijg je dan die auto ? La Palma is een prachtig eiland

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel is prima gelegen, voorzien van zwembad en met vrijwel directe toegang tot het strand. Hoewel vlakbij vliegveld gelegen, totaal geen last van geluidsoverlast. De service staat hoog in het vaandel en zelfs met de huidige problemen rondom Thomas Cook werd er aangegeven rustig vakantie te blijven vieren, geen stress te hebben en vooral te genieten. Het hotel nam de financiële verantwoording voor de huidige reizigers.
Zowel ontbijt als dineer zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Autoverhuur mogelijk vanuit het hotel. En zelfs een klein winkeltje aanwezig voor de kleine boodschappen.
Zeker een aanrader.

Nb de botanische binnentuin gesitueerd rondom het zwembad is al een belevenis op zichzelf.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 11 september 2019

Het hotel heeft een super goede ligging: vlak aan de zee en veilig afgesloten door een hoge wand. De botanische tuin met de brugjes en palmbomen, de leuke katten, papegaaien, eendjes ... is een meerwaarde. Net een sprookjestuin.
Het zwembad is groot maar is aan vernieuwing toe. Het eten is gevarieerd. Het restaurant is niet te groot en je hebt altijd een mooi zicht. Personeel super vriendelijk. Geen poolbar aanwezig..alles ifv de complete rust. De kamers zijn super goed ingericht. Je wordt wakker tussen de palmbomen.
Vooral Duitse gezinnen aanwezig. Tip: Het personeel apprecieert het als je een woordje Spaans spreekt,.dit is immers een kleine moeite. Santa Cruz op kleine afstand van het hotel. Alles toch pak goedkoper dan in België.
La Palma is een droomeiland als je houdt van constante temperatuur, prachtige uitzichten.. La isla bonita voor wandelaars en rustliefhebbers..
De Tiu bus rondreis met gids Koen is adembenemend.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 september 2019

Service een 10.
Kamer en hotel prachtig.
Bedden zeer goed.
Ontbijt en diner zeer goed.
Hotel heeft een zeer mooi zwembad in een prachtige tropische tuin. We zijn er nu tweemaal geweest en zijn nergens in teleur gestel. Alles goed geregeld door Kras.

Kamertip: Alles heel goed
Datum van verblijf: augustus 2019