94 US$
Expedia.com113 US$
Priceline94 US$
Lol.travel140 US$
Beoordeeld op 15 januari 2020

vlakbij restaurantjes, mooie tuin en een heel mooi zwembad wel heel jammer dat het niet verwarmd is wel zit er de hele dag een badmeester zich te vervelen niemand zwemt vanwege het koude water, uitstekende receptie wat een vriendelijke dames, goed schoonmaak, jammer dat bijna alle kamers geen zon hebben dit door de hele mooie tuin of door de overkappingen van de balkons daardoor zijn de kamers ook erg donker. jammer van de 2 eenpersoonsbedden tegenelkaar aan, platte kussens en harde matrassen, kamers zijn ook gehoorig, had een snurkende buur. inventaris is compleet en de schoonmaakster vulde de bodylotion en de waxine lichtjes bij . we hadden alleen logies, winkeltje in het complex voor broodjes en water. je krijgt zelfs een grote handoek voor het zwembad, gratis koffie in de bar. wifi is prima, bvn op de tv, deze vakantie geboekt via FTI dat doen we dus nooit weer, mevrouw de hostess niet gezien, we zouden een auto krijgen op de luchthaven maar als zij er niet is en niet reageerd op het noodtelefoonnummer hoe krijg je dan die auto ? La Palma is een prachtig eiland

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel is prima gelegen, voorzien van zwembad en met vrijwel directe toegang tot het strand. Hoewel vlakbij vliegveld gelegen, totaal geen last van geluidsoverlast. De service staat hoog in het vaandel en zelfs met de huidige problemen rondom Thomas Cook werd er aangegeven rustig vakantie te blijven vieren, geen stress te hebben en vooral te genieten. Het hotel nam de financiële verantwoording voor de huidige reizigers.
Zowel ontbijt als dineer zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Autoverhuur mogelijk vanuit het hotel. En zelfs een klein winkeltje aanwezig voor de kleine boodschappen.
Zeker een aanrader.

Nb de botanische binnentuin gesitueerd rondom het zwembad is al een belevenis op zichzelf.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 11 september 2019

Het hotel heeft een super goede ligging: vlak aan de zee en veilig afgesloten door een hoge wand. De botanische tuin met de brugjes en palmbomen, de leuke katten, papegaaien, eendjes ... is een meerwaarde. Net een sprookjestuin.
Het zwembad is groot maar is aan vernieuwing toe. Het eten is gevarieerd. Het restaurant is niet te groot en je hebt altijd een mooi zicht. Personeel super vriendelijk. Geen poolbar aanwezig..alles ifv de complete rust. De kamers zijn super goed ingericht. Je wordt wakker tussen de palmbomen.
Vooral Duitse gezinnen aanwezig. Tip: Het personeel apprecieert het als je een woordje Spaans spreekt,.dit is immers een kleine moeite. Santa Cruz op kleine afstand van het hotel. Alles toch pak goedkoper dan in België.
La Palma is een droomeiland als je houdt van constante temperatuur, prachtige uitzichten.. La isla bonita voor wandelaars en rustliefhebbers..
De Tiu bus rondreis met gids Koen is adembenemend.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 september 2019

Service een 10.
Kamer en hotel prachtig.
Bedden zeer goed.
Ontbijt en diner zeer goed.
Hotel heeft een zeer mooi zwembad in een prachtige tropische tuin. We zijn er nu tweemaal geweest en zijn nergens in teleur gestel. Alles goed geregeld door Kras.

Kamertip: Alles heel goed
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019

voor een 3 sterrenhotel is dit een absolute aanrader ! Prima ligging ( amper 5 km vd luchthaven ) vlak aan het strand.. Het bijzonder vriendelijk personeel was opmerkelijk ! ook de botanische tuin is fantastisch. Eten is goed, wel niet altijd warm geserveerd.. Kamers zijn mooi en ruim. 1 minpuntje : zwembad is aan renovatie toe.. Weinig animatie, maar dit hotel is beslist vr de rustzoekers. Kortom : superleuke vakantie gehad met speciale dank aan het voltallige personeel !

Datum van verblijf: juli 2019