“Leuk restaurantje!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje in een gezellig straatje. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Bediening was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2020

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt in een gezellig straatje. Super vriendelijk personeel en we hebben hier goed gegeten. Prijs kwaliteit is ook prima. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

Datum van bezoek: september 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegratineerde mosselen als voorgerecht, veel knoflook maar heerlijk met een lekkere bijpassende wijn. Lekker stuk vlees als hoofdgerecht. Bediening is zeer vriendelijk en kundig. Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.
Sinds vorige week hebben ze een dakterras met een loungebar. Ziet er prachtig uit met een mooi uitzicht.

Datum van bezoek: juni 2019
DyV27, Gerente van Le 27 Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2019

Thank you so much for your message. Were are very pleased that you enjoyed your meal at Le 27 and we are delighted that you liked our new rooftop bar. We hope to see you soon. Kind regards, Le 27 team

11 oktober 2018 beoordeeld

voortreffelijk gegeten, prima bediening.citroen merenguetaart als dessert om van weg te dromen en dat alles voor een meer dan correcte prijs.aanrader als je in het centrum van Santa Eularia gaat eten.dit is GEEN tourist trap.

Datum van bezoek: oktober 2018
DyV27, Gerente van Le 27 Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

We are grateful for your message. Thank you for taking a few minutes to write about us. Glad you enjoyed your meal at Le 27.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een restaurant waar je je vanaf begin tot einde welkom voelt. Zeer vriendelijke en kundige bediening . Eten is voortreffelijk , heerlijke zalmcarpaccio , maar ook een erg lekkere kip met taragonsaus . Het kaasplankje maakte het helemaal af . Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
DyV27, Gerente van Le 27 Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

We are glad that you enjoyed your meal at Le 27. Thank you for taking a few minutes to write about us. Le 27 team

Reizigers die Le 27 Restaurante bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Le 27 Restaurante geweest? Deel je ervaringen!