“(H)eerlijk en puur”

vr 2/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 309 Restaurants in Santa Eulalia del Río
6 augustus 2020 beoordeeld

We hebben nieuwe vrienden! Zo'n stel met een hart voor kwalitatief goed eten en een zeer persoonlijke aanpak. Of we kip mochten bij de sla ipv tonijn en dat de kok het doet, met iets van frisse tegenzin. Omdat hij denkt dat het niet past en hij wil dat het klopt, wat hij kookt. Zijn echtgenote doet de rest. Vriendelijk en zorgzaam. Echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga hier heen. De eigenaresse van dit restaurant, Elisa, is één van de liefste mensen die je ooit zult ontmoeten met een enorm hart voor al haar gasten. Er wordt zo ontzettend veel aandacht en liefde in het eten gestopt en dat is echt te merken. Daarbij bevindt zich in dit restaurant ook het leukste hondje van dit eiland, coffee. Het was weer een geweldige ervaring en wij gaan nog veel vaker terugkomen. Groetjes, Owyn en Lisa

7 juli 2020 beoordeeld

Een must als je naar Santa Eularia gaat! We hebben hier echt heerlijk gegeten! De burrata smaakt precies hoe deze hoort te smaken en ook de Tuna salade is een echte aanrader! Naast heerlijk eten kun je dit ook prachtig combineren met heerlijke wijnen. Daarnaast maken ze ook heerlijke cocktails volgens eigen recept! Naast het heerlijke eten, biedt dit restaurant ook een topservice. De eigenaren zijn uitermate vriendelijk en hebben echt een passie voor heerlijk eten! Je merkt aan alles dat je eten met liefde is bereid! Wij komen hier zeker nog eens terug!

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aardig en enthousiast personeel, het eten is iets aparter maar wel heel lekker. Er hangt ook een heel gezellig sfeertje, direct aan de haven.

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top restaurantje in klein haventje die ook open is in naseizoen! Door de aankleding/ inrichting en sfeer kozen we gelijk voor dit restaurantje. De warme en positieve energie vanuit de kok en bediening is top! Gezond eten en kwaliteit gaan hier hand in hand. Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Marytierra bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Marytierra geweest? Deel je ervaringen!